Podczas Gali Logistics 2012, która odbyła się wczoraj w centrum designu i kreatywności Concordia Design w Poznaniu, już po raz siódmy, wręczono nagrody w konkursie Prologis Najlepszym, skierowanym do studentów Wyższej Szkoły Logistyki.
Podczas Gali Logistics 2012, która odbyła się wczoraj w centrum designu i kreatywności Concordia Design w Poznaniu, już po raz siódmy, wręczono nagrody w konkursie Prologis Najlepszym, skierowanym do studentów Wyższej Szkoły Logistyki. W tym roku pamiątkowe dyplomy oraz stypendia w wysokości czterech tysięcy złotych trafiły do Marcina Urbana i Marcina Czajczyka.
Nieprzerwanie od siedmiu lat firma Prologis, wiodący globalny właściciel, zarządca i deweloper nieruchomości przemysłowych, wspólnie z poznańską Wyższą Szkołą Logistyki organizuje konkurs „Prologis Najlepszym” i co roku wybiera Najlepszego Absolwenta uczelni i autorów Najlepszej Pracy Magisterskiej i Licencjackiej.
W roku akademickim 2011/2012, decyzją jury złożonego z przedstawicieli uczelni i reprezentantów Prologis autorami najlepszych prac dyplomowych zostali:
- w kategorii na Najlepszą Pracę Magisterską – Marcin Urban, autor pracy pod tytułem „Analiza i ocena inwestycji realizowanych przez miasto Poznań w kontekście Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w 2012 roku” napisanej pod kierownictwem prof. dr. hab. Jana Długosza.
- w kategorii Najlepsza Praca Licencjacka – Marcin Czajczyk, autor napisanej w językach polskim i niemieckim pracy poświęconej „Rozwojowi koncepcji wózka obsługi płyty lotniskowej z automatycznym załadunkiem i rozładunkiem bagażu do samolotu dla lotniska Schonefeld w Berlinie“. Promotorem pracy był Prof. dr - Ing. habil. Bernd Hentschel.
Laureaci odebrali nagrody z rąk Marty Tęsiorowskiej, wiceprezesa do spraw Marketingu i Komunikacji Prologis w Europie Środkowo – Wschodniej.
„Bardzo się cieszę, że możemy się angażować w projekty, które pozwalają wyłowić talenty i wpływają pozytywnie na rozwój branży logistycznej w Polsce. Serdecznie gratuluję zwycięzcom – mam nadzieję, że sukces osiągnięty w konkursie Prologis Najlepszym to dopiero początek ich zawodowej kariery.” – powiedziała Marta Tęsiorowska.
„Dzięki naszemu Partnerowi – firmie Prologis – co roku możemy nagradzać najzdolniejszych absolwentów WSL oraz promować ich wybitne prace licencjackie i magisterskie. Konkurs Prologis Najlepszym przez lata wykształcił wśród naszych studentów ducha pozytywnej rywalizacji. Wśród wcześniejszych laureatów są dzisiejsi przedsiębiorcy i pracownicy piastujący wysokie stanowiska w logistyce. Każda nagroda jest potwierdzona certyfikatem z określonym numerem, co sprawia, że wygrani czują się wyjątkowo i tworzą pewnego rodzaju elitę. Stypendia ułatwiają start na początku zawodowej drogi absolwentów, a dzięki promowaniu tych prac – stają się oni rozpoznawalni dla przyszłych pracodawców. To niebywale cenny element edukacji naszych studentów, którego nie ma żadna inna polska uczelnia. – powiedział Wojciech Zalewski, rzecznik prasowy Wyższej Szkoły Logistyki.
Celem konkursu „Prologis Najlepszym“ jest promowanie ambitnych i pracowitych młodych ludzi. Warunkiem uczestnictwa w konkursie było wypełnienie zgłoszenia konkursowego i uzyskanie przez absolwenta średniej ocen powyżej 5,0 za pracę magisterską lub licencjacką i jej obronę. Pod uwagę brano kryteria dotyczące m.in. zgodności treści pracy z tematem zawartym w jej tytule, merytoryczną zawartość, poprawność języka, sposób wykorzystania materiałów źródłowych i dostępnych publikacji.
Podczas poprzednich sześciu edycji konkursu wyłoniono 16 laureatów, którzy dzięki wygranej mieli okazje dalej się kształcić i doskonalić swoje umiejętności.
O Prologis
Prologis, Inc., jest wiodącym właścicielem, operatorem i deweloperem nieruchomości przemysłowych, działającym na rynku globalnym oraz na rynkach regionalnych w obu Amerykach, Europie i Azji. Prologis jest właścicielem lub inwestorem (w ujęciu skonsolidowanym lub poprzez nieskonsolidowane spółki joint venture) nieruchomości i projektów deweloperskich o oczekiwanej łącznej powierzchni 54,2 miliona metrów kwadratowych (584 milionów stóp kwadratowych) w 22 krajach (stan na 31 marca 2012 roku). Wśród ponad 4 500 klientów, którym firma wynajmuje nowoczesne obiekty dystrybucyjne, są między innymi przedsiębiorstwa produkcyjne, firmy z branży handlu detalicznego, firmy transportowe, zewnętrzni dostawcy usług logistycznych oraz inne przedsiębiorstwa.