Powiększony o niemal 150 mkw. salon CCC w Warszawie Wileńskiej został na nowo uruchomiony po krótkiej przerwie. Swoje oblicze zmienił również lokal sieci GO Sport, a grono najemców galerii powiększyły marki: ITAKA, Time for Wax i Wólczanka. Zmiany te są częścią dłuższego procesu, którego efektem było także otwarcie nowej strefy restauracyjnej.
Salon CCC w Warszawie Wileńskiej zyskał po przeprowadzonym remoncie powierzchnię 147 mkw., wcześniej zajmowanych przez biuro dyrekcji centrum. Obecnie lokal ma powierzchnię 467 mkw. Nowy salon jest nie tylko większy, lecz także prezentuje wnętrza urządzone według nowego konceptu marki CCC – został przygotowany z dużą dbałością o szczegóły zgodnie z nowym standardem ekspozycji. CCC posiada zróżnicowaną ofertę produktową skierowaną do szerokiego grona odbiorców. Każda kolekcja obejmuje zarówno modele casualowe w modnych fasonach i kolorach, jak i eleganckie klasyczne obuwie dla kobiet i mężczyzn.
Wyremontowany został również salon GO Sport. W wyniku prac lokal zyskał m.in. nową witrynę, oświetlenie i podłogę oraz ogólne odświeżenie wraz z przeprowadzeniem koniecznych napraw. Sklep jest częścią sieci oferującej produkty z kilkudziesięciu dyscyplin sportowych.
W Warszawie Wileńskiej pojawiły się także kolejne nowe lokale. Na poziomie 0 (od strony wejścia od ul. Białostockiej, obok kantoru wymiany walut) otwarto liczący 37 mkw. salon firmowy ITAKA. Marka ma w ofercie wypoczynek w blisko 100 miejscach na całym świecie, a w 2013 r. obsłużyła ponad pół miliona klientów.
Time for Wax to sieć salonów depilacji woskiem, posiadająca również własną markę kosmetyków. Oferuje ona zabiegi zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, a jej znakiem rozpoznawczym jest brak konieczności wcześniejszego umawiania się na wizytę. Lokal Time for Wax powstał na drugim poziomie centrum, obok sklepu YES, i zajmuje 60 mkw.
Salon Wólczanka o powierzchni 25 mkw. otworzył się na poziomie 0 Warszawy Wileńskiej obok salonu INGLOT. Oferta sklepu obejmuje najnowszą kolekcję męskich koszul i dodatków na sezon wiosna-lato 2014, którą charakteryzuje klasyka w nowoczesnym wydaniu. W kolekcji Wólczanki znajdziemy również klasyczne wzory oraz modele zaprojektowane w oparciu o najnowsze światowe trendy.