„Jestem z Pragi” – nowa nazwa, kampania wizerunkowa i oferta Galerii Wileńskiej

„Jestem z Pragi” – nowa nazwa, kampania wizerunkowa i oferta Galerii Wileńskiej

Warszawa
Kajtman
Kajtman
REKLAMA

W oczekiwaniu na uruchomienie II linii metra Centrum Handlowe Warszawa Wileńska przeszło znaczące zmiany: powstała nowoczesna strefa restauracyjna, oferta została poszerzona (m.in. o nowe marki i unikalne usługi), odświeżono też wystrój. Te działania miały na celu podnoszenie standardu obiektu, a ich zwieńczeniem jest przemianowanie na „Galerię Wileńską” oraz wprowadzenie nowej, rozbudowanej kampanii wizerunkowej „Jestem z Pragi”.


Otwarta w kwietniu 2002 roku Galeria Wileńska znajduje się w sercu dzielnicy Praga Północ. Jest obiektem wielofunkcyjnym, integrującym funkcję handlowo-usługową, komunikacyjną i biurową. Jej specyfiką jest unikalne na skalę europejską połączenie centrum handlowego, dworca kolejowego oraz stacji metra. W ostatnim czasie Galeria została odnowiona – wprowadzono wiele nowych marek, ułatwień dla klientów oraz rozwiązań technologicznych.


Zmiany są częścią strategii ciągłego podnoszenia standardu obiektu oraz komfortu klientów. Aby podkreślić przeobrażenia, które zaszły w Galerii, jej dyrekcja zdecydowała się nie tylko na zmianę nazwy, ale także wyjście na ulice Warszawy z nową kampanią wizerunkową.


– Funkcjonujemy w cudownym miejscu, które dzięki mieszkańcom zachowuje własną tożsamość niezależnie od wiatru historii – przekonuje Filip Kryłowicz, dyrektor Galerii Wileńskiej. – Wpływa to także na nas, nie pozwalając nam pozostać obojętnymi wobec otoczenia. Nasza integracja z sąsiedztwem nie wynika przecież tylko z faktu funkcjonalnych wartości galerii handlowej. Stało się to podstawą naszych działań oraz nowej kampanii wizerunkowej, za pomocą której pragniemy pokazać, że też jesteśmy z Pragi – dodaje.


Kampania wizerunkowa – lokalność i naturalność

– Praga podlega znaczącym zmianom urbanistycznym i społecznym – mówi Anna Bator, Marketing Manager Galerii. – Dzięki rozwijającej się infrastrukturze, staje się coraz bliższa wszystkim warszawiakom. Praga dysponuje własnym zapleczem historycznym, własną mikrokulturą. Przyciąga coraz więcej osób związanych z szeroko pojętą kulturą i sztuką – dodaje.


Wychodząc naprzeciw tym zjawiskom, także Warszawa Wileńska nadąża za trendami. Wyraz, jaki niesie za sobą sformułowanie „centrum handlowe”, zamyka funkcje do stricte handlowych. Jednak w planach rozwojowych dyrekcji mieszczą się pojęcia „funkcji społecznej”, „funkcji kulturowej”. Oznacza to m.in. intensywne działania CSR.


Dlatego w drodze prac koncepcyjnych pojawiła się potrzeba nawiązania do naturalnego sposobu mówienia o Centrum Handlowym Warszawa Wileńska, jako „Wileńska”. Ponadto ważnym czynnikiem stało się podkreślenie rosnącego standardu oraz nowego wizerunku, który został wyrażony słowem „Galeria”.


– Najważniejsi są ludzie, którzy regularnie odwiedzają Galerię Wileńską, i którzy tworzą klimat tego miejsca – tłumaczy Tomasz Torłop, dyrektor kreatywny agencji Expansja Advertising, która odpowiada za kampanię obejmującą billboardy, plakaty i materiały internetowe. – Na tej bazie powstała idea komunikacji „Jestem z Pragi”. Do współpracy zaproszeni zostali ludzie, którzy to miejsce tworzą oraz ci, którzy tu żyją. Splot ich historii pozwala pokazać prawdziwe oblicze Pragi. Dzięki takiemu spojrzeniu na przyszłą kampanię chyba po raz pierwszy w kampanii galerii handlowej udało się połączyć działania społeczne ze stricte komercyjnymi.

REKLAMA


Stale podwyższany standard

Zmiany architektoniczne i funkcjonalne również mają na uwadze przede wszystkim ludzi – klientów Galerii – i dążą do stałego podnoszenia ich komfortu. Obiekt wzbogacił się o drogowskazy, totemy i plany interaktywne, jak również udogodnienia dla odwiedzających takie jak: strefa dla dzieci, strefy odpoczynku, komfortowy pokój dla rodzica z dzieckiem. Wprowadzono również zmiany w wystroju, centrum zostało przemalowane i odświeżone.



  • Usługi



Na terenie Galerii Wileńskiej dostępna jest bezpłatna sieć WiFi, mobilne aplikacje na Androida i iPhone’a, prężnie działający profil na Facebooku oraz stale aktualizowana strona www.galeria-wilenska.pl. Podnoszenie standardu obiektu ściśle związane jest z wprowadzeniem spersonalizowanych usług dla klientów. W Galerii dostępna jest karta podarunkowa, a także karta lojalnościowa, uprawniająca jej posiadaczy do korzystania ze specjalnych ofert i promocji. W soboty na klientów w recepcji czeka profesjonalna doradczyni zakupowa, udzielająca również porad stylizacyjnych, do której można zapisać się bezpłatnie poprzez stronę www. Dostępny tam jest także punkt ładowania telefonów komórkowych.

Ponadto na parkingu uruchomione zostały specjalne miejsca rodzinne, miejsca dla seniorów, komplety stojaków rowerowych wraz ze stacyjkami napraw, miejsca ładowania samochodów elektrycznych, postoje dla motocykli. Galeria uzyskała bardzo wysoką ocenę w certyfikacji ekologicznej BREEM, dzięki czemu zostały docenione szeroko zakrojone prośrodowiskowe starania zarządcy.

Po otwarciu drugiej linii metra, odwiedzając Galerię Wileńską, można skorzystać z każdego możliwego środka komunikacji miejskiej w Warszawie – autobusów, tramwajów, metra, pociągów, a także publicznych rowerów.



  • Oferta



Oferta Galerii Wileńskiej także zmienia się wraz z oczekiwaniami klientów. Do grona najemców dołączają nowe wiodące marki, a te istniejące podnoszą jakość standardów swoich salonów. Wśród najważniejszych wieloletnich salonów Galerii Wileńskiej znajdują się: Reserved, New Yorker, Sephora, CCC, Deichmann, Promod, Camaieu, Orsay, Rossmann i Tchibo. Niedawne zmiany to: KIKO, pierwszy w Polsce salon marki Butik zrealizowany według nowego konceptu, sklep z torebkami Słoń Torbalski, obuwniczy Ryłko. Wyremontowane i odmienione zostały: sklep zoologiczny Kakadu, pralnia 5aSec, salony T-Mobile i Play. Nowe miejsce zajął istniejący już wcześniej w Galerii salon Centrum Wina, a także kawiarnia Grycan, która również została powiększona i obecnie znajduje się na poziomie 2. Wcześniej w Galerii Wileńskiej pojawiły się: butik Swiss, biuro podróży ITAKA, Time for Wax i Wólczanka, Stradivarius, Bershka, Starbucks, Celio, Parfois, Pimkie, Yes, Mohito, Tally Weijl, Gatta, Cropp, Komputronik i 4F, a ponadto powiększony salon CCC i wyremontowany GO Sport.


W 2014 roku miała miejsce rozbudowa food courtu. Nowa przestrzeń restauracyjna w obiekcie jest przestronna i nowoczesna, w jej skład wchodzą: Amrit Kebab, Burger King, KFC, Pizza Dominium, McDonald’s i Thai Wok oraz sklep ze zdrową żywnością ORGANIC FARMA ZDROWIA.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA