LHI sp. z o.o., inwestor budynku handlowo-biurowego Chmielna 25 podpisał umowę najmu z NEXTEP Group oferującą nowoczesne rozwiązania marketingowe dla biznesu. Pierwszy najemca obiektu obejmie 120 mkw. na 1 piętrze. Umowa została podpisana na 5 lat.
NEXTEP Group dostarcza nowoczesne narzędzia marketingowo-biznesowe. Opracowała m.in. autorskie narzędzie „Engagement 360°”, będące platformą umożliwiającą tworzenie długofalowych relacji między klientami, pracownikami i partnerami biznesowymi oraz wspierającą budowanie lojalności klientów wobec marek. Do klientów Nextep należą m.in. Bacardi Martini, Shell, Unicredit, Mazda, Kia Motors. Firma wprowadzi się na Chmielną 25 w listopadzie br., obecnie trwają prace aranżacyjne powierzchni biurowej. W procesie negocjacyjnym z nowym najemcą, wynajmującego – LHI sp. z o. o., wspierała firma DTZ.
Decydując się na wybór nowej siedziby, braliśmy pod uwagę przede wszystkim dogodną lokalizację, jakość wykonania oraz ergonomię powierzchni, która bezpośrednio wpływa na komfort pracy. Wszystkie te elementy znaleźliśmy w budynku Chmielna 25. W warszawskim biurze ulokuje się centrala, która będzie koordynować działalność firmy w Polsce i Europie – mówi Bogdan Furundzhi, Prezes Zarządu Nextep sp. z o.o.
Chmielna 25 to siedmiokondygnacyjny obiekt klasy A o łącznej powierzchni użytkowej 7.340 mkw., który powstał na 1.253 metrowej działce. Poziom -1 oraz parter zostały przeznaczone na działalność handlowo-usługową, a na piętrach od pierwszego do szóstego znajdzie się przestrzeń biurowa. Powierzchnia biurowa wynosi około 3.800 m kw., a część handlowo-usługowa około 1 640 mkw. Parking na poziomie -2 przewidziano na 25 miejsc postojowych dla samochodów oraz miejsca dla rowerów. Autorem projektu jest biuro architektoniczne BULANDA, MUCHA – Architekci Sp. z o.o. Projekt może się pochwalić złotą precertyfikacją LEED uzyskaną na etapie robót budowlanych. Obecnie trwają prace wykończeniowe w budynku, a jego oddanie do użytkowania zaplanowano na lato br.