630 m kw. powierzchni na szkolenia, konferencje oraz prezentacje produktów w kompleksie biurowym Adgar Park West. Nowoczesny, multimedialny Event Room o powierzchni ponad 170 m kw., który pomieści nawet 150 osób.
W kompleksie biurowym Adgar Park West przy Alejach Jerozolimskich 181 w Warszawie, kupionym przez Grupę Adgar w ubiegłym roku, zostało otwarte Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota. Jest to drugi obiekt należący do Adgar Conference Group, która ma już w swoim portfolio Centrum Konferencyjne Adgar Plaza zlokalizowane na Mokotowie. Nowe miejsce powstało w odpowiedzi na rosnące potrzeby bardzo prężnie rozwijającego się sektora szkoleniowego i eventowego.
Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota znajduje się w kompleksie Adgar Park West i zajmuje 630 m kw. powierzchni. Charakteryzuje je doskonała lokalizacja w odległości 4 km od Dworca Centralnego oraz nowoczesna aranżacja wnętrz, inspirowana najnowszymi trendami w designie. Wnętrza zaprojektowane przez pracownię Zbigniewa Kostrzewy w kolorach bieli i soczystej zieleni pobudzają wyobraźnię i kreatywność. Nowy obiekt oferuje 9 funkcjonalnie zaaranżowanych sal szkoleniowych o powierzchni od 17 do 190 m kw., w tym unikalny Chill Room, idealny do organizacji niestandardowych spotkań w mniej formalnej atmosferze.
W ramach nowego centrum szkoleniowego klienci mają także do dyspozycji nowoczesny Event Room z doskonałym zapleczem multimedialnym. Jest on zlokalizowany na parterze kompleksu Adgar Park West i ma powierzchnię 176 m kw. Można w nim zorganizować spotkanie nawet dla 150 osób. Na ścianach, oprócz 103-calowego ekranu plazmowego, jest zamontowanych 11 dodatkowych ekranów, na których mogą być wyświetlane dodatkowe prezentacje. Ponadto Event Room jest wyposażony w indywidualny panel sterowania światłem, co pozwala na dostosowanie jego intensywności do potrzeb użytkowników, a także zmianę koloru oświetlenia i podświetlenia ścian w zależności od charakteru wydarzenia lub w celu zmiany nastroju.
„Rynek MICE w Polsce to obszar, który wciąż się rozwija i jednocześnie stawia przed nami nowe wyzwania. Potrzeby i wymagania klientów także się zmieniają, dlatego aby wychodzić im naprzeciw bezustannie szukamy nowych rozwiązań. Stworzenie drugiego obiektu w ramach Adgar Conference Group to kolejny, duży krok w naszym rozwoju. Zależało nam przede wszystkim na funkcjonalności oraz zapewnieniu maksymalnie komfortowych warunków organizacji różnego rodzaju wydarzeń. Liczymy na to, że nowe miejsce, tak jak nasze centrum konferencyjne na Mokotowie, które zyskało szerokie grono lojalnych klientów i jest rozpoznawalnym miejscem na eventowej mapie Warszawy, będzie dużym sukcesem” – powiedziała Katarzyna Bobowska, dyrektor generalny Adgar Conference Group, spółki zarządzającej Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza oraz Centrum Szkoleniowym Adgar Ochota.