[Warszawa] Odkryj styl życia na ZŁOTEJ!

Kajtman

Najwspanialszy w Europie Marketing Suite o wyjątkowych wnętrzach i widoku na panoramę Warszawy został właśnie otwarty na 50. piętrze apartamentowca ZŁOTA.

 

Wraz ze zbliżającym się końcem prac na ZŁOTEJ, otwarcie ZŁOTA lounge oraz apartamentów pokazowych, stanowi odsłonę wyjątkowego stylu życia, luksusu, stylowych wnętrz oraz najwyższej klasy usług.

 

50. piętro mieści trzy różnej wielkości apartamenty (65 m2: mieszkanie z 1 sypialnią; 140 m2: 2 sypialnie; 236 m2: 3–4 sypialnie) oraz 500-metrowy ZŁOTA lounge, z którego roztaczają się widoki na serce miasta u stóp budynku.

 

Stworzyliśmy unikalny produkt lifestylowy. ZŁOTA to nie tylko widoki i wyrafinowany design, ale także najwyższej klasy udogodnienia i usługi. Jest to możliwe między innymi dzięki prywatnej sali kinowej, sali fitness czy 25-metrowemu basenowi. Jednak szczególną atmosferę budynku stworzy obecność dyskretnej obsługi – portiera pomagającego wnieść zakupy, concierge’a organizującego np. bilety do teatru, czy opiekę nad dzieckiem. Tak jak w wypadku hotelu Le Regina podkreślaliśmy, że „hotel to szczegóły”, również w tym przypadku ZŁOTA to szczegóły – mówi Jean-Francois Ott, CEO i założyciel Orco Property Group.

 

Przez rok pracowano nad całościową koncepcją budynku, w tym nad wystrojem wnętrz, które wydobywają i podkreślają detale architektury Daniela Libeskinda. Najnowsze inteligentne rozwiązania w budynku zapewnią mieszkańcom komfortowe i wyrafinowane życie. Osobą odpowiedzialną za ewolucję budynku w kierunku unikalnego produktu konsumenckiego jest Roger Black, dyrektor kreatywny Orco Property Group. Pracujący w Londynie Roger Black tworzy nagradzane projekty mieszkaniowe segmentu premium. Za nowym designem wnętrz stoi natomiast Jonathan Clarke, dyrektor pracowni Woods Bagot w Londynie. Jest to pracownia architektoniczna z wieloletnim doświadczeniem i udokumentowanymi sukcesami na międzynarodowych rynkach nieruchomości takich miast jak Melbourne, Londyn, Nowy Jork czy Singapur.

 

Dla mnie wystrój wnętrz w budynku mieszkalnym powinien wiązać się z komfortem i przyjemnością życia w pięknym otoczeniu – mówi Jonathan Clarke. – Mając bogate doświadczenia w najwyższej klasy projektach hotelowych na całym świecie wykorzystujemy je z powodzeniem w luksusowych rezydencjach. Byliśmy podekscytowani możliwością realizacji takiej koncepcji w Warszawie. Obejmuje ona cały budynek – od podziemnego parkingu aż do 54. piętra. Chcieliśmy odsłonić fantastyczną architekturę Daniela Libeskinda, zapewniając jednocześnie praktyczność budynku.

 

Wnętrze odzwierciedla wizję ORCO dotyczącą marki ZŁOTA. Nowy styl wnętrz apartamentów został zainspirowany dziedzictwem wzornictwa z początków XX w., które rozkwitało w najważniejszych miastach Europy takich jak Londyn, Paryż, Berlin i Warszawa. Ówczesna elita miała już światowe perspektywy, dużo podróżowała korzystając z nowoczesnych środków transportu, ceniąc jednocześnie najwyższej klasy rzemiosło. Wpływy te stworzyły język designu, który uznany został za klasyczny, ponadczasowy modernizm. W wypadku ZŁOTEJ otrzymał on wyjątkową interpretację na miarę XXI w., tworząc styl, który uzupełnia i kontrastuje z duchem oraz ambicją architektury Libeskinda.

 

Charakter wystroju wnętrza ZŁOTA lounge odzwierciedla atmosferę znajdującego się na 8. piętrze salonu spotkań „Le Club”, przeznaczonego do wyłącznego użytku mieszkańców i ich gości. Będą to m.in. strefa wellness z 25–metrowym basenem i w pełni wyposażoną siłownią, kawiarnia i bar z zielonym tarasem, centrum biznesowe z salami do spotkań oraz sala kinowa do prywatnych projekcji filmów. Na parterze znajdą się nie tylko praktyczne udogodnienia, takie jak pomieszczenie na wózki dziecięce i na rowery, a także unikalna piwnica na wina – jedyne takie pomieszczenie w budynku mieszkalnym w Warszawie.

 

Pod względem technologii ZŁOTA będzie jednym z najbardziej zaawansowanych budynków mieszkalnych Europy. To pierwszy budynek w Polsce wykorzystujący najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie wentylacji. Panele okienne mogą być otwierane do pełnej dozwolonej prawnie szerokości. Świeże powietrze zasysane jest z poziomu dachu, następnie podlega filtracji, po czym jest wykorzystywane w klimatyzacji, tworząc bardzo zdrowe środowisko życia. Potrójna szklana fasada – pierwsza taka w Polsce zastosowana w wieżowcu – redukuje przenikalność energii słonecznej, poprawia wydajność energetyczną budynku, a co najważniejsze sprawia, że we wnętrzach panuje cisza. Szybkie windy pokonują ponad 6 metrów na sekundę. Wszystkie apartamenty wyposażone są w system zarządzania HMS – Home Management System – pojedyncze centrum operacyjne znajdujące się w każdym mieszkaniu, które umożliwi mieszkańcom zarządzanie m.in. klimatyzacją, wentylacją, czy zamówieniem usług takich jak sprzątanie lub mycie i przegląd samochodu, poprzez mobilne urządzenia telekomunikacyjne z każdego miejsca na świecie.

 

Wyjątkowość ZŁOTEJ tkwi nie tylko w niezwykłej architekturze. To przede wszystkim udogodnienia i wynikający z nich komfort życia zapewniony przez zatrudnioną w budynku obsługę dostępną przez całą dobę, w tym portiera, concierge’a, trenerów fitness, ratownika na basenie. Personel składa się z trzech zmian – do 18 osób na każdej zmianie.

 

ZŁOTA to wyjątkowy produkt dla wyjątkowych ludzi, adresowany do tych, którzy wymagają doskonałości. Wybiorą oni ZŁOTĄ, ponieważ ZŁOTA jak żaden inny budynek odpowiada ich aspiracjom, reprezentując jednocześnie to, kim są. Będą to osoby, które doświadczyły obsługi w najlepszych hotelach świata lub mieszkaniach klasy premium w światowych metropoliach. Do tej pory nie mieli okazji zetknąć się z tej klasy rezydencją w Warszawie, ZŁOTA idealnie uzupełnia lukę aspiracyjną na rynku – mówi Nicolas Tommasini, zastępca CEO i COO Orco Property Group.

 

W ZŁOTEJ znajdują się 72 mieszkania z 1 sypialnią (w tym 2 studia), 66 z 2 sypialniami, 90 z 3 sypialniami i 32 z 4 i więcej sypialniami. Powierzchnie apartamentów wahają się od 62 do 454 m2 na piętrach od 9. do 54.

 

Ceny wykończonych apartamentów wahają się od 25 000 do 65 000 złotych brutto. Apartamenty będą sprzedawane w kilku transzach. – Wznawiamy sprzedaż, udostępniając mieszkania na piętrach 15–21 i 34–40. Planujemy udostępnienie kolejnych transz po wyższych cenach – mówi Tommasini.

 

– To jedyny mieszkalny wysoki apartamentowiec Libeskinda w Europie i po prostu najlepszy w Warszawie. Dzięki dynamicznej bryle oferuje apartamenty o unikalnych cechach na każdym piętrze. Ludzie sukcesu mają dziś wyjątkową okazję zakupienia ekskluzywnego apartamentu spełniającego ich marzenia – kończy Ott.