Na dawnych terenach FSO na warszawskim Żeraniu powstaje nowoczesny biurowiec. Wejdzie w skład wielofunkcyjnego kompleksu, łączącego nietypową postindustrialną architekturę i unikatowe cechy funkcjonalne pofabrycznych hal magazynowych. Obiekt będzie zapewniać ponad 3,8 tys. mkw. komfortowej powierzchni biurowej na trzech kondygnacjach, dostęp do sal konferencyjnych o łącznej powierzchni blisko 4 tys. mkw., miejsca parkingowe i bogate zaplecze gastronomiczne. Oddanie do użytku planowane jest na przełomie I i II kwartału 2018 r.
Nowy biurowiec mieści się u zbiegu trasy Toruńskiej i ul. Modlińskiej, przy najruchliwszym węźle komunikacyjnym Warszawy, umożliwiając sprawny dojazd praktycznie z każdej części miasta. Każda z trzech kondygnacji zajmie 1280 mkw. i będzie dzielić się na dwie części o powierzchni 640 mkw. Moduły od 20 mkw. będą dawać elastyczne możliwości aranżacji przestrzeni. Budynek ma być w pełni klimatyzowany i będzie posiadać dwie przestronne windy, elegancki hol wejściowy i nowoczesne rozwiązania techniczne i teleinformatyczne, zapewniając tym samym komfortowe warunki pracy. Dodatkowo w częściach wspólnych zaplanowano strefę odpoczynku.
– Dzięki wykorzystaniu oryginalnych elementów dawnej hali FSO budynek zachowuje industrialny charakter, surowy design i niepowtarzalny klimat miejsca, wyróżniając się pod tym kątem na tle innych biurowców w Warszawie. W bezpośrednim sąsiedztwie mieścić się będzie tętniąca życiem część targowo-kongresowa GlobalEXPO, hotel klasy biznes, ale i galeria z ofertą budownictwa i wyposażenia wnętrz. Z tego też względu dobrze powinny się tu czuć firmy związane z tymi branżami. Stworzymy też nowoczesną przestrzeń coworkingową dla małych i średnich firm z branży architektonicznej, budownictwa czy aranżacji wnętrz i designu – mówi Radosław Tracz, prezes zarządu spółki Global EXPO.
REKLAMA
Bliskość organizowanych przy biurowcu wydarzeń z kolei będzie stwarzać duże możliwości dla spółek potrzebujących regularnych kontaktów handlowych. Działające obok centrum targowo-kongresowe GlobalEXPO dysponować ma największą w stolicy halą targową o powierzchni 12,5 tys. mkw. pod jednych dachem i piętrem konferencyjnym i restauracją na 350 miejsc. Zarządzać nim będzie doświadczony partner, wieloletni operator hali przy ul. Marsa – firma Centrum Targowo-Kongresowe (dawne Międzynarodowe Targi Polska). Hotel z kolei będzie funkcjonować w ramach jednej z największych sieci hotelowych. W strefie wystawienniczej mieścić się będą showroomy firm z ofertą dla branży budownictwa i wyposażenia wnętrz i designu.
Źródło: materiały prasowe