źródło: Materiały prasowe

[Warszawa] Strefa restauracyjna w Arkadii w pełni wynajęta

Kajtman
Arkadia zyskała nową restauracyjną przestrzeń, usytuowaną na pierwszym piętrze. Do tej pory na jej terenie otworzyło się jedenaście lokali, dwunasty ruszy niebawem. Cała strefa wypełniła się światłem, ciepłymi barwami drewna i miedzi, a przede wszystkim pysznym jedzeniem z różnych stron świata.
Strefa Grand Kitchen, otwarta właśnie w Arkadii, zachęca do odpoczynku i spotkań w gronie najbliższych. W sercu nowej strefy powstała część rodzinna, łącząca Grand Kitchen ze strefą rozrywkową Arkadii – kinem Cinema City oraz salą zabaw dla dzieci "Fikołki", usytuowaną na ponad 1300 mkw. 
Obecnie w obiektach handlowych coraz więcej przestrzeni zajmuje rekreacja, rozrywka, a przede wszystkim gastronomia. Nowoczesna i przyjazna aranżacja tych stref ożywia otoczenie i sprzyja spotkaniom – mówi Monika Lewczuk-Kuropaś, rzecznik prasowy Arkadii.
Grand Kitchen to nowatorski pomysł, który opiera się na atrakcyjnie zaaranżowanej przestrzeni oraz różnorodnej ofercie gastronomicznej. Klienci mogą w niej posmakować kuchni z wielu stron świata – w tym azjatyckiej, hiszpańskiej, włoskiej czy libańskiej. Nowa przestrzeń jest utrzymana w ciepłych kolorach i pełna naturalnego światła – dodaje Monika Lewczuk-Kuropaś.
Największym najemcą strefy Grand Kitchen jest Azia Concept – dwupoziomowy lokal o powierzchni 1118 mkw., posiadający duży zewnętrzny taras. Klienci mają do dyspozycji restaurację japońską HANA SUSHI, chińskie potrawy DIM SUM, tajskie specjały NAI THAI, a także bar Hana Sushi Express, dla osób, które szukają szybkiej przekąski. Drugą co do wielkości restauracją w strefie jest pierwszy w Polsce koncept BLACK Burgers. Ten lokal o powierzchni 547 mkw. przyciąga gości swoją oryginalną aranżacją i klimatem baru na antresoli z widokiem na Warszawę, gdzie serwowane jest niesamowite jedzenie Black. W ofercie restauracji znajduje się 12 burgerów w różnych odsłonach, a także dania wegetariańskie oraz wegańskie i inne wysokiej jakości potrawy. 
Klienci mogą też kosztować przysmaków kuchni libańskiej w restauracji Fenicja. Jej powierzchnia to 171 mkw. W Fenicji dostępne są shishe oraz szeroki wybór win, których tradycja tworzenia sięga korzeniami starożytnej Fenicji. Wielbiciele kuchni wegańskiej i wegetariańskiej będą zadowoleni z oferty restauracji Zielona, która specjalizuje się w posiłkach przygotowywanych ze świeżych, nieprzetworzonych i pełnowartościowych produktów. Jej powierzchnia sięga 131 mkw. W Grand Kitchen otwarty został również lokal Lalka z różnorodnymi naleśnikami, zarówno w tradycyjnych, jak i orientalnych smakach. 
Kuchnię włoską reprezentuje Pizza Hut (286 mkw.), oferująca zupełnie nowy koncept, gdzie goście mają do dyspozycji specjalną ofertę pizz wypiekanych w kamiennych piecach, a także nowe rodzaje sałatek. W strefie pojawiła się również kawiarnia Starbucks. Poza bogatą ofertą pysznych napojów i przekąsek, podawanych w przestronnym 113-metrowym lokalu, dla klientów przygotowywane są regularnie prezentacje alternatywnych metod zaparzania kawy. 
Oprócz restauracji w strefie znajdują się również cztery wyspy kulinarne. Café Vincent, kawiarnio-piekarnia w stylu francuskim, oferuje śniadania i lunche, a także szeroki wybór świeżego pieczywa i słodkich wypieków. Miłośnicy słodyczy i najwyższej jakości ciast, lodów, czekoladek oraz kawy mogą udać się do Consonni. Wśród nowo otwartych wysp restauracyjnych znalazła się również La Manga, serwująca hiszpańskie tapas i pinchos oraz Nadziane, gdzie klienci mają do dyspozycji bogatą ofertę pierogów w smakach z całego świata. 
W strefie Grand Kitchen pojawi się również niebawem restauracja specjalizująca się w autentycznej kuchni południowych Indii. Będzie ona miała powierzchnię 137 mkw.
Ambasadorem Grand Kitchen jest znany polski kucharz Grzegorz Łapanowski. W obrębie strefy od października realizowane są cykliczne warsztaty kulinarne dla dzieci, organizowane wspólnie z fundacją "Szkoła na widelcu", mające na celu promowanie prozdrowotnych postaw wśród dzieci i młodzieży. Uczestnicy warsztatów mogą dowiedzieć się, jak przygotowywać zdrowe i pełnowartościowe posiłki, jednocześnie świetnie się bawiąc. Łącznie zaplanowanych jest 200 warsztatów przez 50 tygodni z rzędu.
***Centrum handlowe Arkadia mieści się przy al. Jana Pawła II 82 w Warszawie. Galerię funkcjonującą od 2004 roku rocznie odwiedza około 20 mln klientów. Na ponad 113 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 260 lokali, w tym flagowe salony najpopularniejszych marek, bogaty wybór usług oraz kawiarnie i restauracje wielu kuchni świata. Drugie piętro centrum przeznaczone jest na część rozrywkową i mieści się tu multipleks Cinema City z 15 ekranami oraz sala zabaw dla dzieci Fikołki. Wśród kluczowych najemców Arkadii znajdują się m.in.: Peek&Cloppenburg, Sephora, Douglas, Forever 21, Victoria’s Secret, Saturn, Reserved, Zara, H&M, Empik, Smyk.W kwietniu 2012 r. Arkadia na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, światowego lidera w zakresie certyfikacji, uzyskała czterogwiazdkowy znak jakości oferty i usług. Czterogwiazdkowy wyróżnik ma podkreślić dbałość o najwyższą jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum a klientem. Jego uzyskanie oznacza, że dane centrum rzeczywiście poświęca klientowi uwagę od początku do końca wizyty, oferując usługi takie, jak szatnie, aplikacje na telefon komórkowy, bezpłatny i nieograniczony dostęp do WiFi, Facebooka, a także usługi typu "premium".Właścicielem i zarządcą Arkadii jest firma Unibail-Rodamco.
Źródło: materiały prasowe