[Wrocław] Pasaż Grunwaldzki z nowymi najemcami i większą ofertą

Kajtman
Po metamorfozie wnętrz i usprawnieniu komunikacji na parkingu Pasaż Grunwaldzki przygotował kolejne zmiany dla swoich klientów. W Centrum pojawiły się nowe marki, a część obecnych sklepów zmieniła lokalizacje i wystrój salonów.
Wśród marek, które w ostatnim czasie dołączyły do wrocławskiego centrum jest m.in. Carto Store, sklep papierniczy z bogatą ofertą artykułów biurowo-szkolnych. Wywodząca się z Włoch firma rozpoczęła działalność na polskim rynku od Wrocławia. Salon w Pasażu Grunwaldzkim to druga lokalizacja tej marki. Sklep o powierzchni 320 m.kw. znajduje się na poziomie „1”. Nowością jest także marka Qui Sales Center. Salon z odzieżą, obuwiem i dodatkami dla kobiet powstał na poziomie „1” (137 mkw.). 
Zwiększyła się także liczba lokali usługowych za sprawą salonu optycznego SunLoox. Sieć oferuje wysokiej jakości szkła korekcyjne, doradztwo specjalistów i szeroki wybór okularów słonecznych oraz opraw, takich marek jak m.in.: Furla, Givenchy, Guess, Tom Ford, Tommy Hilfiger, Dior czy Carolina Herrera. Punkt o powierzchni 160 mkw. zlokalizowany jest na poziomie „-1”. Na tym samym piętrze powstała także nowa Cukiernia-Piekarnia Nugat.  
Część marek obecnych w Pasażu Grunwaldzkim zmieniła swoje lokalizacje i wystrój, jak np.: sklep komputerowy X-Kom (poziom „2”), Gino Rossi i Mohito (poziom „1”), Bytom (poziom „0)” czy Conhpol (poziom „1”) – salon z obuwiem polskiego producenta.