Znana niemiecka sieć dyskontowa Woolworth otwiera swój pierwszy sklep w Warszawie

Orzech

Woolworth, jedna z najbardziej dynamicznych sieci dyskontowych w Niemczech, w piątek 26 maja otwiera swój pierwszy sklep w Warszawie, a trzeci w Polsce. Mieszkańcy stolicy, którzy odwiedzą centrum handlowe Fort Wola przy ulicy Połczyńskiej 4, mogą spodziewać się w tym dniu licznych promocji produktowych (ponad 5000 artykułów poniżej 13 zł) i ofert specjalnych.

Woolworth to posiadająca ponad 580 sklepów w Niemczech sieć dyskontów i domów towarowych. To także marka, która ma prawie 150 lat i uchodzi za prekursora współczesnego handlu. W Polsce zaczyna swoją ekspansję z ambitnym planem otwierania od 15 do 20 sklepów rocznie. I jest na dobrej drodze, bo tylko w maju dyskonty z logo brandu pojawiły się w Krakowie i Poznaniu. Sklep w Warszawie to trzeci krok w tym kierunku.

Klienci, którzy przyjdą 26 maja do warszawskiego sklepu Woolworth w Forcie Wola, z pewnością znajdą odpowiedni prezent na Dzień Matki, ale nie tylko. Szeroki asortyment produktów codziennego użytku w promocyjnych cenach to wizytówka sieci. Obejmuje on m.in. tekstylia i odzież dla wszystkich członków rodziny, sprzęt AGD, produkty drogeryjne czy dekoracyjne.

Standardowo liczy on średnio od 8 do 12 tys. pozycji na sklep, więc określenie "szeroki" jest jak najbardziej zgodne z prawdą. Według zarządzających marką Woolworth w Polsce to właśnie ten aspekt w połączeniu z przyjaznymi cenami ma zapewnić jej mocną pozycję w naszym kraju.

Goście podczas otwarcia sklepu Woolworth przy ulicy Połczyńskiej 4 w Warszawie będą mieli okazję przekonać się, że sieć stawia na lokalizacje zapewniające wygodę i wysoką dostępność miejsc parkingowych. Stwarzanie komfortowych warunków do zakupów dla klientów wpisane jest od samego początku istnienie w DNA marki. Wkrótce przekonają się o tym także mieszkańcy pozostałych miast w Polsce – nie tylko Warszawy, Krakowa i Poznania.