Znane marki doceniają potencjał katowickiego Supersamu

Orzech

Supersam to jedyny obiekt wielofunkcyjny w centrum Katowic. Jego różnorodna oferta od lat spełnia oczekiwania klientów i pracowników biur. Końcówka roku jest dla Supersamu pełna pozytywnych zmian, nie tylko z uwagi na zakończoną rozbudowę. Metamorfoza budynku zachęca do inwestowania przez nowych najemców, a obecni widząc potencjał mixed-use zdecydowali się na powiększenie swoich salonów.

Doskonała lokalizacja Supersamu, dostępność funkcji biurowej oraz bogata oferta handlowo-usługowa umożliwia jego pracownikom i klientom realizację wielu codziennych spraw w jednym miejscu. Tym bardziej, że obiekt ma coraz więcej do zaoferowania.

W listopadzie znana i popularna sieć Pepco, powiększyła swój salon na parterze zajmując sąsiedni lokal. Klienci mogą dokonywać zakupów na powierzchni większej o ponad 300 mkw. w nowoczesnej aranżacji. W efekcie zmian sklep Pepco w Supersamie jest jednym z największych w aglomeracji śląskiej.

– Pepco to obecnie jedna z marek najchętniej wybieranych przez naszych klientów. Cieszy nas, że najemca, zdecydował się na powiększenie salonu. To tylko potwierdza, że w Supersamie oferujemy powierzchnię komercyjną wysokiej jakości, spełniającą standardy wymagających sieci handlowych. Dzięki rozbudowie odwiedzjący mają większy wybór modnej i oryginalnej odzieży oraz dodatków do domu – mówi Weronika Maria Kuna MRICS, Asset Management and Leasing Manager, Globalworth Poland.

Równie znana marka odzieżowa Greenpoint umocniła swoją obecność w Supersamie. Najemca zwiększył zajmowaną dotychczas powierzchnię handlową o 175 mkw., czyli o dwa sąsiadujące salony.

W ostatnich miesiącach tempo zawierania nowych umów najmu w Supersamie utrzymuje się na wysokim poziomie

Globalworth, właściciel i zarządca tego wielofunkcyjnego budynku w sfinalizował transakcje z takimi markami, jak: Anabel Arto czy usługi finansowe (kantor). W rezultacie odwiedzające Supersam mogą wybrać się na zakupy do nowego sklepu z ekskluzywną bielizną i kostiumami kąpielowymi – Anabel Arto, ulokowanym także na parterze. Najemca oferuje również akcesoria oraz odzież dla całej rodziny.

To nie jedyne zmiany ze strony najemców obiektu. Atuty Supersamu doceniły takie marki jak: LPP, X-KOM i Hebe, które pozostają w obiekcie na kolejne lata.

– Ekspansja naszych najemców – uznanych na rynku marek, to znakomity przykład popularności Supersamu, jako obiektu wielofunkcyjnego. Dokładamy starań, aby oferował uznane i lubiane sieci usługowo-handlowe. Dzięki zmianom w przestrzeni budynku najemcy zyskali nowe możliwości aranżacji swoich salonów i poszerzenia oferty, a nasi klienci jeszcze bogatszą ofertę. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że marki przedłużają umowy i jednocześnie powiększają swoje lokale. Jest to niewątpliwie sygnał, że najemcy doceniają wielofunkcyjność Supersamu. To także wyraz zaufania do Globalworth, jako właściciela i zarządcy. Naszym celem są przede wszystkim zadowoleni klienci i najemcy, dokładamy więc wszelkich starań, aby tenant-mix naszego katowickiego budynku mixed-use był na wysokim poziomie – podsumowuje, Weronika Maria Kuna MRICS, Asset Management and Leasing Manager, Globalworth Poland.