W podwrocławskiej Długołęce powstanie salon samochodowy Mazdy. Budowa obiektu właśnie rusza, a pracę znajdzie w nim 35 osób.
W czerwcu ubiegłego roku spółka Mirosław Wróbel Sp. z o.o., czyli wrocławski dealer Mercedesa, podpisała list intencyjny z Mazda Motor Poland. Porozumienie zakładało uruchomienie salonu i serwisu Mazda w Długołęce pod Wrocławiem.
Niedawno zarząd Grupy Wróbel wybrał generalnego wykonawcę nowej inwestycji. Umowę na realizację budowy podpisano 28 kwietnia 2017 z konsorcjum firm PORR Polska Construction S.A. oraz "AKME" Zdzisław Wiśniewski.
Jednomarkowy obiekt został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi wytycznymi Mazdy i zostanie wybudowany na działce o powierzchni ponad 16 tys. m kw., a powierzchnia użytkowa obiektu będzie wynosiła 2530 m kw.
W salonie sprzedaży przewidziana jest ekspozycja 12 nowych samochodów, a także dwa stanowiska wydań, z kolei część serwisowa to 16 stanowisk i dwustanowiskowa myjnia.
Miejsce będzie też przystosowane do prowadzenia sprzedaży samochodów używanych, przy czym w ramach programu Mazda SkySelection będzie jej dedykowany oddzielny budynek biurowy wraz z zadaszeniem strefy ekspozycji pojazdów.
W stałej ofercie dealera przewidziano 30 samochodów używanych dostępnych na miejscu. W nowym obiekcie znajdzie zatrudnienie ponad 35 osób.
mat. inwestora/Grupa Wróbel
To nie jedyna inwestycja Grupy Wróbel w markę Mazda – równolegle w Opolu rozpoczęła się rozbudowa istniejącego obiektu. Wkrótce oddział wzbogaci się o serwis mechaniczny ze stanowiskami obsługowo-naprawczymi i myjnią. W obiekcie będzie się znajdował także warsztat blacharski oraz lakiernia.
Powierzchnia użytkowa wzrośnie o prawie 1 300 m kw., a liczba zatrudnionych wyniesie ponad 25 osób. Generalnym wykonawcą inwestycji w Opolu będzie firma ADEMIETZ Sp. z o.o.
Termin zakończenia obu inwestycji to koniec 2017 roku.