ALDI otwiera kolejny nowy sklep w Polsce. Tym razem w województwie pomorskim. W piątek 25 listopada otworzy w Kosakowie (powiat pucki). Od godziny 6:00 przy ul. G. Pomorskiego 1 można robić zakupy i dostać poczęstunek z foodtrucka.
Klienci, którzy odwiedzą sklep ALDI w Kosakowie skorzystają z atrakcyjnych promocji na wszystkie produkty marek własnych ALDI. W nowym sklepie klienci znajdą lokalne i międzynarodowe produkty wysokiej jakości. W dniu otwarcia przewidziano rabaty dla klientów, w wysokości do 50 proc.
– ALDI ma to coś, czego nie ma nigdzie indziej, a po co warto wracać do nas, zgodnie z myślą Raz ALDI zawsze ALDI. Wierzymy, że klienci w Kosakowie znajdą również to „coś” i zyskają przekonanie, że ALDI to pewność udanych zakupów – mówi Kinga Abramik, Kierownik Sprzedaży ALDI w Polsce.
– Każde otwarcie sklepu ALDI to dla nas ogromny sukces, jest to potwierdzenie naszego rozwoju. Jako sieć jesteśmy dziś obecni w każdym województwie i chcemy także zagościć w większości polskich domów. Nasi klienci wiedzą, że w ALDI znajdą lokalne i międzynarodowe produkty wysokiej jakości, ponieważ ALDI ma to coś, czego nie ma nigdzie indziej, po co warto wracać do nas, zgodnie z myślą Raz ALDI zawsze ALDI – mówi Agata Biernacka, Kierownik Działu Komunikacji i PR ALDI w Polsce.
Łączna powierzchnia nowego ALDI wynosi ok. 1500 mkw. Sieć zatrudniła kilkunastu pracowników na potrzeby nowo otwartej lokalizacji.
Sklep otwarty będzie: od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, w niedziele handlowe od 9:00 do 20:00.
ALDI w Polsce posiada 230 sklepów i zatrudnia blisko 4000 pracowników. Spółka jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord, prowadzącej sklepy detaliczne w dziewięciu europejskich krajach.
Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie.