Do grona najemców powstającego na warszawskiej Białołęce FACTORY Warszawa Annopol dołączyła marka NIKE. Pierwsze zakupy w salonie z obuwiem i odzieżą sportową NIKE będzie można zrobić w dniu otwarcia nowego centrum outlet FACTORY, zaplanowanego na pierwszy kwartał 2013 roku.
NIKE to jedna z marek najdłużej obecnych w centrach wyprzedażowych FACTORY. Salony z produktami NIKE funkcjonują w całej sieci FACTORY, na którą składają się centra zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. Nowy najemca FACTORY Warszawa Annopol zajmie lokal o powierzchni 770 m2.
„NIKE to jeden z naszych najbardziej doświadczonych partnerów działających w formule wyprzedażowej outletów FACTORY. Pierwszy salon sprzedaży tej popularnej marki rozpoczął działalność wiele lat temu w – obchodzącym niedawno jubileusz dziesięciolecia – FACTORY Warszawa Ursus. Cieszymy się, że NIKE zdecydowało się na rozwój swojej sieci sklepów razem z rozwojem naszej sieci centrów outlet. Najnowsza umowa jest już drugą podpisaną przez nas bezpośrednio z NIKE Retail” – powiedziała Agata Brzezińska, Country Manager NEINVER Polska.
Centrum wyprzedażowe FACTORY Warszawa Annopol będzie już drugim outletem wybudowanym w stolicy przez NEINVER Polska. Jednocześnie będzie to największy obiekt handlowy tego typu na całym Mazowszu. Nowe centrum powstaje w dynamicznie rozwijającej się warszawskiej Białołęce, przy skrzyżowaniu Trasy Toruńskiej z ul. Annopol.
Lokal zajmowany przez NIKE będzie działał w sąsiedztwie takich marek jak Tommy Hilfiger, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, VIP Collection, Wittchen i Digel. Po otwarciu przewidzianym na pierwszy kwartał 2013 roku, będzie w nim funkcjonowało 120 sklepów, oferujących produkty sprzedawane w cenach niższych o 30-70% niż w tradycyjnych galeriach handlowych.
Na placu budowy FACTORY Warszawa Annopol dobiegają końca prace przy montażu elewacji, wewnątrz powstały już ściany oddzielające lokale najemców i pierwsze witryny, a w budynku uruchomiono już ogrzewanie. Zakończono także prace związane z budową parkingów dla 800 samochodów, a także porządkowanie terenu na zewnątrz budynku.
FACTORY Warszawa Annopol jest pierwszym centrum wyprzedażowym w Warszawie, które będzie działało po praskiej stronie Wisły. Swoim zasięgiem obejmie ponad 3 mln klientów ze wschodniej części Warszawy oraz okolicznych miast, m.in. Wołomina, Marek, Ząbek i Radzymina. Obiekt uzupełni ofertę wyprzedażową pierwszego w Polsce centrum outletowego, czyli obchodzącego swoje 10-lecie FACTORY Warszawa Ursus.
Projekt drugiego już w stolicy FACTORY powstał w zgodzie z zasadami zrównoważonego budownictwa. To pierwsze w Polsce centrum handlowe, któremu przyznano certyfikat środowiskowy BREEAM już na etapie projektu. W listopadzie centrum zostało laureatem konkursu CEE Green Building Awards 2012, zdobywając statuetkę „BREEAM Design Phase Certificate”.
Generalnym wykonawcą inwestycji realizowanej przez NEINVER Polska i wartej 35 mln euro, jest Budimex. Projekt budynku przygotowało biuro architektoniczne APA Wojciechowski.
Za komercjalizację FACTORY Warszawa Annopol odpowiada inwestor i zarządca obiektu, firma NEINVER.