DODAJ

Wroclavia najlepszym centrum handlowym w Europie Środkowo-Wschodniej

Handel / Wrocław
Wroclavia najlepszym centrum handlowym
Orzech
2018-02-20 17:48:06
Kolejna nagroda dla najnowszej wrocławskiej galerii Wroclavia. Obiekt został uznany za najlepsze centrum handlowe powstałe w Europie Środkowo-Wschodniej w 2017 r. Nagrodę "Retail Project of the Year" przyznano Wroclavii w prestiżowym, branżowym konkursie CEE Retail Real Estate Awards. Konkurs organizowany jest przez wydawcę portalu EuropaProperty. Niezależni profesjonaliści, działający aktywnie w branży poddają ocenie różne projekty pod kątem innowacyjnych rozwiązań wyznaczających rynkowe trendy. 

Unibail-Rodamco – właściciel i zarządca Wroclavii  cztery nagrody w kluczowych kategoriach konkursu, m.in. jako "Deweloper roku".

To nie jedyna nagroda jaką Wroclavia otrzymała w ostatnim czasie. Została również uznana za najlepsze centrum ("Best Retail Development and Developer") w innym prestiżowym konkursie – CIJ Awards, organizowanym od 16 lat przez wydawcę magazynu CIJ Europe zajmującego się nieruchomościami komercyjnymi w całej Europie. 

Wroclavia to nowe, lifestylowe centrum handlowe mieszczące w samym sercu Wrocławia, z ofertą skierowaną do wszystkich mieszkańców Dolnego Śląska. To ok. 200 sklepów, restauracji, kawiarni, punktów usługowych, a także kino, sala zabaw dla dzieci i klub fitness. To również marki, których nie było dotąd w mieście, flagowe sklepy polskich i światowych sieci, największe grupy odzieżowe, restauracje i kawiarnie, zarówno wywodzące się z Wrocławia, jak i międzynarodowe, pierwszy we Wrocławiu IMAX oraz dworzec autobusowy. 

Wyróżnikiem Wroclavii jest niezwykle staranna obsługa, firmowana 4-gwiazdkowym znakiem jakości oraz nowoczesna architektura: przeszklone wejścia i dachy, iluminowane, trójwymiarowe elewacje, naturalne formy i materiały oraz zieleń, m.in. w formie całorocznego ogrodu i zielonych ścian.

Wroclavia została otwarta 18 października 2017 roku. Została wybudowana przez francuską spółkę inwestycyjno-deweloperską Unibail-Rodamco, która jest jednocześnie zarządcą centrum. Według szacunków inwestora obiekt będzie miał 13 mln klientów rocznie, a pracę znalazło w niej ponad 1500 osób. Koszt inwestycji zamknął się kwotą ponad miliarda złotych.

Wroclavia (pod względem wielkości jest druga we Wrocławiu, największa jest Magnolia) ma 71 tys. mkw., 181 sklepów, 30 restauracji i miejsc rozrywki oraz 20 sal kinowych. Galeria posiada także część biurową  7,5 tys. mkw. na wynajem, z czego duża część została już skomercjalizowana.