Wroclavia najlepszym pod względem architektury obiektem handlowym na świeciefot. investphoto.pl

Wroclavia najlepszym pod względem architektury obiektem handlowym na świecie

Orzech
Orzech
REKLAMA
Wroclavia zdobyła kolejną bardzo cenną nagrodę. Tym razem najnowsza wrocławska galeria handlowa zwyciężyła w prestiżowym konkursie International Property Awards. W ubiegłym tygodniu w Londynie wręczono prestiżowe nagrody w tym najbardziej renomowanym światowym konkursie z dziedziny architektury. Wroclavia zdobyła tytuł najlepszego pod względem architektury obiektu handlowego na świecie (Best International Retail Architecture 2018-2019).
fot. investphoto.pl
fot. investphoto.pl

Warto podkreślić, że Wroclavia to jedyna inwestycja handlowa z Polski, którą okrzyknięto "Best international" i jedna z dwóch z naszego kraju, która w całej historii konkursu otrzymała międzynarodowy tytuł.

To już kolejna nagroda dla Wroclavii. Zaledwie w ciągu roku od otwarcia galeria została laureatem wielu prestiżowych konkursów o polskim, europejskim i światowym zasięgu, dla branży retail i architektonicznych, otrzymując nagrody za całokształt inwestycji, za jakość rozwiązań i marketing. Uzyskane przez Wroclavię tytuły to: najlepsze centrum i deweloper w Europie Środkowo-Wschodniej, wybrane spośród zwycięzców CIJ Awards w poszczególnych krajach (HOF Awards 2018), najwyższej jakości centrum oraz budynek roku (European Real Estate Quality Awards, CEEQA za 2017 r.), najlepsze centrum handlowe w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE Retail Real Estate Awards 2017), najlepsze w Polsce centrum handlowe i najlepszy deweloper (CIJ Awards Poland 2017), najlepsze centrum handlowe otwarte w Polsce w 2017 r. i najlepsza kampania otwarcia (PRCH 2018), najlepsza w Polsce architektura centrum handlowego (Eurobuild Awards w Architekturze 2018) oraz – od 5 grudnia – najlepsze w Polsce centrum handlowe (Eurobuild Awards 2018).
fot. investphoto.pl
fot. investphoto.pl

O konkursie International Property Awards:

REKLAMA
Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 3 grudnia w hotelu Savoy w Londynie. Wroclavia uzyskała dwa tytuły: Best Retail Architecture Europe oraz Best International Retail Architecture 2018-2019.
Projekty konkursowe były oceniane przez 80 wybitnych, niezależnych ekspertów, wśród których znaleźli się światowej sławy profesjonaliści związani z architekturą, designem i projektowaniem, a także osobowości medialne. Panelowi przewodniczyli członkowie Izby Lordów w brytyjskim parlamencie. Jurorzy podczas ocen koncentrowali się na wzornictwie, jakości, innowacyjności, oryginalności, a także zaangażowaniu w zrównoważony rozwój.
Konkurentami do uzyskanego przez Wroclavię tytułu były najlepsze obiekty i firmy architektoniczne z całej Europy, Azji, krajów arabskich, Stanów Zjednoczonych i Kanady.
fot. investphoto.pl
fot. investphoto.pl
Wroclavia to wielopoziomowe centrum handlowe zintegrowane z podziemnym dworcem autobusowym i biurami, zlokalizowane w samym sercu tętniącego życiem Wrocławia, które w ciągu pierwszego roku zostało odwiedzone przez ponad 14 mln gości (od 18.10.2017 r.). Obiekt zaprojektowała polska pracownia IMB Asymetria Architekci, która wśród swoich realizacji ma m.in. centra handlowe i gmachy użyteczności publicznej; wnętrza Wroclavii to dzieło renomowanej paryskiej pracowni Saguez & Partners.
Źródło: materiały prasowe

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Powierzchnie biurowe w Wroclavia

Wroclavia Offices

Dostępna powierzchnia: 1490 m2
  • status budynku: gotowy
  • dostępność: Od zaraz
  • klasa budynku: A
  • certyfikat: BREEAM - Outstanding
  • współczynnik powierzchni wspólnych: 5.00
  • czynsz wywoławczy: 14.00 EUR
  • minimalny okres najmu (w latach): 5
  • współczynnik miejsc parkingowych: 83
  • liczba podziemnych miejsc parkingowych: 89
  • kontrola dostępu
  • klimatyzacja
  • BMS
  • światłowód
  • otwierane okna
  • podłoga techniczna
  • recepcja
  • ochrona
  • czujniki dymu
  • zraszacze
  • podwieszany sufit
  • dwa źródła zasilania