Bricomarché, sieć supermarketów „dom i ogród” kontynuuje ekspansję i otwiera 191 punkt w Polsce. Nowy sklep startuje 8 listopada br., mieści się w Garwolinie (woj. mazowieckie). Otwarcie to kolejny krok na dynamicznej ścieżce rozwoju szyldu, umacniający silną pozycję marki na polskim rynku DIY.
Otwarty w środę 8 listopada br. punkt jest nie tylko pierwszą placówką Bricomarché w Garwolinie, ale także pierwszym sklepem Rafała i Małgorzaty Rutkowskich, lokalnego małżeństwa przedsiębiorców. Powierzchnia nowej placówki to ponad 1800 mkw. w części zamkniętej oraz 1000 mkw. ogrodu zewnętrznego. Dla klientów przygotowano prawie 80 przysklepowych miejsc parkingowych, a w dniu otwarcia szereg atrakcji takich jak konkursy z nagrodami czy kiermasz roślin egzotycznych.
W ofercie garwolińskiego sklepu klienci znajdą szeroki wybór produktów z wielu kategorii takich jak: ogród, dekoracje wnętrz, majstrowanie i artykuły budowlane (łącznie blisko 24 tys. referencji). Będą też mogli skorzystać z funkcji click&collect – interesujące ich artykuły zamówić online, a następnie sprawnie odebrać w placówce stacjonarnej, a także zamówić usługę transportu zakupionych produktów pod wskazany adres, oszczędzając swój czas i energię.
Placówkę wyposażono w liczne rozwiązania ekologiczne. Przykładowo, dach sklepu pokryto panelami fotowoltaicznymi, zapewniając tym samym dostęp do przyjaznej dla środowiska energii i optymalizując efektywność energetyczną budynku. Proekologiczne działania są spójne z polityką zrównoważonego rozwoju biznesu Grupy Muszkieterów opartej na wartościach takich jak troska o środowisko oraz dobro lokalnej społeczności, stale promowanych przez spółkę i zrzeszonych w niej przedsiębiorców.
– Otwarcie nowego sklepu to nie lada wyzwanie, dlatego cieszy nas, że mogliśmy dokonać tego przy wsparciu sieci Bricomarché. Chcieliśmy podjąć się prowadzenia własnego przedsiębiorstwa, a możliwość współpracy z tak znaną marką sprawiła, że nie musieliśmy się o nic obawiać i mamy stałe wsparcie na każdym etapie prowadzenia działalności. Dzięki temu od pierwszego dnia otwarcia naszego sklepu możemy zapewniać klientom szeroki wybór wysokiej jakości produktów i gwarantujemy najwyższej klasy usługi – mówi Rafał Rutkowski, właściciel sklepu Bricomarché w Garwolinie.
– W ramach obecnej strategii biznesowej, zarówno Bricomarché, jak i Grupa Muszkieterów zapewnia swoim partnerom kompleksowy pakiet wsparcia, od szkoleń, marketing, IT, aż po zakupy czy logistykę. Cieszy nas, że kolejni przedsiębiorcy obdarzają nas zaufaniem i rozwijają swoje skrzydła w branży DIY. W najbliższym czasie pod znakiem Bricomarché dołączą do sieci kolejne sklepy, o czym będziemy informować na bieżąco – mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché.