12 miesięcy po zakończeniu rozbudowy Galeria Pomorska w Bydgoszczy może mówić o sukcesie. W tym czasie odwiedzalność centrum, w stosunku do analogicznych miesięcy poprzedniego roku, zwiększyła się o blisko 30%, podobną tendencję wzrostową odnotowano także we wskaźnikach sprzedaży. Wyniki te pokazują, że modernizacja i zwiększenie powierzchni najmu centrum, które zostały przeprowadzone przez właściciela – firmę Resolution Property, były krokami podjętymi we właściwym kierunku. Na tym jednak nie koniec – Galeria Pomorska wciąż przyciąga do siebie nowe marki.
10 września 2015 roku klienci Galerii Pomorskiej po raz pierwszy mieli okazję przejść się nowym pasażem i w pełni skorzystać z walorów powiększonego centrum handlowego. W wyniku rozbudowy powierzchnia najmu obiektu zwiększyła się o 10 000 m kw. Wcześniej do dyspozycji klientów oddany został także nowy parking wielopoziomowy na 1400 miejsc postojowych i dodatkowy, tylny parking dla 160 samochodów. Metamorfozę przeszła również fasada Galerii oraz pasaże dotychczasowej części centrum. Już pierwsze tygodnie funkcjonowania powiększonej Galerii Pomorskiej udowodniły, że zmiany przynoszą zamierzone efekty – pod koniec października 2015 roku footfall centrum w porównaniu z rokiem poprzednim wzrósł o 40%. Przez kolejne miesiące wyniki Galerii Pomorskiej nieustannie kształtowały się na wysokim poziomie.
– „25 – tyle marek zadebiutowało, przeszło modernizację lub zostało przeniesionych do nowych lokalizacji już po zakończeniu rozbudowy Galerii Pomorskiej. Wciąż ulepszamy nasze centrum, aby jeszcze trafniej odpowiadało na zmieniające się potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Wszystkie sklepy, które zostały otwarte w ramach rozbudowy, lub po jej zakończeniu, dodatkowo wzmocniły pozycję obiektu na lokalnym rynku, a my nie powiedzieliśmy ostatniego słowa w tym zakresie. Niebawem oferta Galerii Pomorskiej poszerzy się jeszcze bardziej” – mówi Shane Scott, Partner w Resolution Property.
Galeria Pomorska w Bydgoszczy posiada bogatą ofertę modową, na którą składają się m.in. takie marki jak Bershka, Stradivarius, Ecco, House, Sinsay, Medicine i Diverse, które dołączyły do centrum dzięki rozbudowie, a także C&A, Carry, H&M, KappAhl, Orsay, Promod, Quiosque i wiele innych. O popularności Galerii Pomorskiej decydują także: atrakcyjna oferta rozrywkowa – to tutaj znajduje się jedyne w mieście siedmiosalowe Kino Helios, oraz gastronomiczna – dzięki 13 restauracjom i kawiarniom m.in. takich marek jak McDonald’s, KFC i North Fish. Ofertę dopełnia zmodernizowany hipermarket Carrefour.
W ciągu ostatniego roku mix najemców Galerii powiększył się m.in. o takie marki jak Drogeria Natura, Deichmann, Yes, H&M Home, Subway, LPelektronik, Kubenz, Wójcik i C&A.
Za komercjalizację Galerii Pomorskiej odpowiadają firmy JLL i Balmain Asset Management.