Carrefour Polska rozszerza asortyment swoich stref OUTLET będących odpowiedzią na ofertę dyskontów przemysłowych. W ramach tego konceptu handlowego non-food, sieć zaoferowała właśnie dodatkowo produkty spożywcze, chemię domową oraz inne artykuły z kategorii FMCG, które dostępne będą w modelu in-out.
Strefy OUTLET w sklepach Carrefour to ponad 2000 różnych produktów z kategorii non-food oferowanych w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Teraz do jego oferty dołączyły unikalne produkty żywnościowe oraz inne kategorie FMCG, oferowane w modelu in-out, czyli do wyczerpania zapasów.
Nowy asortyment dostępny jest już w 10 hipermarketach sieci w Polsce, w tym m.in. w Warszawie (Carrefour Atrium Reduta, Carrefour Galeria Bemowo), a także w Łodzi, Krakowie i Toruniu oraz obejmuje obecnie, m.in. słodkie i słone przekąski, chemię gospodarstwa domowego czy środki higieniczne. Sieć planuje dalszy rozwój swojego OUTLETu o kolejne, nowe kategorie FMCG oraz kolejne lokalizacje.
Asortyment w strefach OUTLET grupowany jest według kategorii cenowych: do 5 zł, do 10 zł, do 15 zł, super ofert – produktów w bardzo niskich cenach zaczynających się już od 29 groszy, a także wg kategorii tematycznych.
W jego ofercie klienci znajdą szeroką gamę produktów przemysłowych, w tym m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki czy drobny sprzęt RTV/AGD. Co ciekawe, asortyment OUTLETU Carrefour co tydzień wymieniany jest na nowy, tak aby za każdym razem klienci zaskakiwani były innymi produktami. W tym modelu oferowane będą również produkty spożywcze oraz inne artykuły FMCG.
– „Koncept OUTLETu Carrefour to nowatorskie podejście do strefy wyprzedażowej. Bazujemy w niej przede wszystkim na nowościach i wyjątkowej atrakcyjności cenowej asortymentu. Średnio co tydzień zmieniamy nasz asortyment, tak aby klienci niemal przy każdej wizycie w Carrefour mogli znaleźć w nim coś wyjątkowego dla siebie – mówi Paweł Gadawski, Dyrektor Działu Produktów Suchych.
– „Teraz do oferty OUTLETu dołączamy asortyment spożywczy i produkty z szeroko rozumianego FMCG. Są to wyselekcjonowane artykuły, których nie można znaleźć w naszej standardowej ofercie, dodatkowo oferowane w bardzo atrakcyjnych cenach. Naszym celem jest ciągłe zaskakiwanie naszych klientów, tak aby nie tylko odpowiadać na ich oczekiwania, ale również kreować nowe potrzeby” – dodaje Gadawski.
Koncept stref OUTLET rozwijany jest przez Carrefour Polska od 2020 roku. Obecnie w Carrefour Polska działa już blisko 250 stref OUTLET na terenie całego kraju. Sieć planuje również wprowadzenie stref OUTLET w wersji “mini” do swoich sklepów franczyzowych, a także ich rozwój o nowe kategorie produktów.