CentrumRowerowe.pl – nowy salon w Krakowie już 23 października, w planach dalsza, dynamiczna ekspansjaFot. CentrumRowerowe.pl

CentrumRowerowe.pl – nowy salon w Krakowie już 23 października, w planach dalsza, dynamiczna ekspansja

Orzech
Orzech
REKLAMA

Notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych bydgoska spółka Dadelo S.A., właściciel platformy e-commerce CentrumRowerowe.pl i sieci salonów stacjonarnych działających pod tą samą nazwą, ogłasza dalszą rozbudowę sieci stacjonarnej. Po uruchomieniu salonów w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku, już 23 października zostanie otwarty kolejny punkt – tym razem w Krakowie.

Salony stacjonarne – skala i unikalne udogodnienia

Dotychczasowe lokale CentrumRowerowe.pl w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku to salony unikalne na skalę europejską, każdy o powierzchni ok. 3 000 m². Klienci, w każdym z nich, mają możliwość przetestowania, obejrzenia i przymierzenia około 7 500 produktów rowerowych – od części, po akcesoria i odzież oraz 750 rowerów gotowych do jazdy. Jest to najszersza w Polsce oferta rowerów i akcesoriów dostępnych na wciągnięcie ręki.

Salony wyposażono w tor testowy umożliwiający sprawdzenie sprzętu na zróżnicowanych nawierzchniach. W salonach w Gdańsku i Poznaniu dodatkowo funkcjonuje mini pumptrack dla miłośników nieco bardziej dynamicznej jazdy. Również klienci w Krakowie będą mogli skorzystać z podobnych atrakcji. Poza sprzedażą salony oferują profesjonalny serwis rowerowy, a także dodatkowe usługi jak bike fitting czy strefa premium, w której przy dobrej kawie można dobrać, skonfigurować i spersonalizować wybrany rower pod okiem wyspecjalizowanego doradcy.

Wszystkie salony opierają się na synergii działań online i offline. Strefa click&collect pozwala na zamawianie i odbiór produktów z pełnej oferty online. Technologia NFC i skanowania kodów QR umożliwia szybkie i samodzielne uzyskanie pełnej informacji o produktach w sklepie. Dodatkowo klienci mają pewność, że zapłacą tyle samo online jak i w salonach stacjonarnych, dzięki synchronizacji cen z kanałem e-commerce.

Układ funkcjonalno-przestrzenny każdego z salonów oparto na wyraźnym podziale na strefy: rowery (z czytelnym podziałem na kategorie rowerów), e-commerce, akcesoria, części, odzież i serwis, co zapewnia intuicyjną nawigację i wygodę korzystania z przestrzeni. Centralnym punktem showroomu jest dział rowerowy z torem testowym.

Kraków – kolejny krok w rozwoju sieci stacjonarnej

Otwarcie krakowskiego salonu, które planowane jest na 23 października, wpisuje się w plan rozwoju modelu omnichannel – łączącego sprzedaż online z punktami fizycznymi. Klienci z regionu Małopolski zyskają dostęp do pełnej oferty CentrumRowerowe.pl, możliwość testowania rowerów oraz obsługi serwisowej na miejscu.

Rynek rowerowy w Polsce dynamicznie się rozwija, a my chcemy być obecni tam, gdzie są nasi klienci. Nowe salony to nie tylko ekspozycja, ale realna wartość – możliwość bezpośredniego kontaktu z produktem i doradztwo na żywo. – podkreśla Ryszard Zawieruszyński, Prezes Zarządu Dadelo S.A.

Plany na przyszłość i wizja rozwoju

REKLAMA

Dążymy do obecności w największych polskich miastach. W kolejnych latach planujemy konsekwentnie rozwijać sieć stacjonarną, równolegle z rozwojem kanału e-commerce. To jeden z filarów strategii wzrostu na najbliższy okres. Aktywnie poszukujemy nowych lokalizacji na terenie całego kraju, w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców- tłumaczy Ryszard Zawieruszyński, Prezes Zarządu Dadelo S.A.

Dadelo S.A. w najbliższych miesiącach planuje poszerzać listę miejsc, w których będą otwierane salony stacjonarne CentrumRowerowe.pl. Długofalowy plan zakłada otwarcie aż 4 nowych lokalizacji w 2026 roku, głównie w Polsce południowej i centralnej. Jednym z celów, do którego dąży spółka jest otwarcie salonów we wszystkich miastach powyżej 300 tys. mieszkańców. Kolejnym krokiem będzie obecność także w miastach liczących od 200 do 300 tys. mieszkańców.

Dlatego też Spółka aktywnie poszukuje kolejnych obiektów do uruchomienia salonów CentrumRowerowe.pl.

O firmie:

Dadelo S.A. to przedsiębiorstwo operujące w modelu omnichannel – z silnym zapleczem e-commerce oraz fizycznymi sklepami rowerowymi. Dzięki rozbudowanej logistyce większość zamówień trafia do klientów w ciągu 24 godzin, a kompleksowe zarządzanie kanałami sprzedaży pozwala na spójną ofertę cenową i produktową we wszystkich punktach sprzedaży.

Fot. CentrumRowerowe.pl
Fot. CentrumRowerowe.pl
Fot. CentrumRowerowe.pl
Fot. CentrumRowerowe.pl
Fot. CentrumRowerowe.pl
Fot. CentrumRowerowe.pl

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA