Dino Polska systematycznie powiększa sieć swoich sklepów w województwie zachodniopomorskim. Tym razem zadebiutuje w Kołobrzegu, gdzie planuje otwarcie swojego pierwszego obiektu.
W ostatnich dniach 2022 roku, 27 grudnia, Dino kupiło od miasta Kołobrzeg działkę nr 122/13 o powierzchni 3,1 tys. mkw. położoną przy ul. Żurawiej 6. To teren, który znajduje się między wędzarnią a miejscem, gdzie można pojeździć na gokartach. Cena wywoławcza nieruchomości wyniosła 1,9 mln zł brutto. Do przetargu przystąpiło tylko Dino Polska, które ostatecznie zakupiło tę nieruchomość za kwotę 1,91 mln zł brutto.
Na razie nie są znane konkretne terminy dotyczące rozpoczęcia inwestycji na tym terenie ani data otwarcia nowego sklepu Dino w tym miejscu.
Dino Polska S.A. to polska sieć sklepów spożywczo-przemysłowych, założona w 1999 przez Tomasza Biernackiego, aktualnie najbogatszego Polaka. Sklepy sieci są zlokalizowane głównie w małych i średnich miastach oraz na peryferiach dużych miast.
Dino Polska jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci supermarketów w Polsce. Ideę marketów „Najbliżej Ciebie” stworzyło na fundamencie polskiego kapitału. Sieć logistyczna Grupy Dino oparta jest na siedmiu centrach dystrybucyjnych: w Krotoszynie, Jastrowiu, Wolborzu, Rzeszotarach, Łobzie, Sierpcu i Sieroniowicach.
Dino Polska oferuje kilka tysięcy produktów, w większości świeżych oraz pod znanymi markami (w tym pełna oferta artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetycznych). Na koniec 2022 roku sieć miała 2156 placówek w całej Polsce, których łączna powierzchnia wynosi 847,8 tys. mkw.