Kolejna zagraniczna marka zadebiutuje na polskim rynku handlowym. Na wejście do naszego kraju zdecydowała się rumuńska firma modowa Made by Society. Na lokalizację swojego pierwszego sklepu w Polsce wybrała Warszawę.
Zaledwie dziewięć miesięcy od otwarcia pierwszego sklepu w Polsce, marka Lush zaprosi klientów do drugiej lokalizacji. Lush w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia powita klientów już 24 listopada.
Turystyczna marka odzieżowa Jack Wolfskin otworzyła w miniony weekend swój sklep flagowy – jeden z zaledwie kilku tego typu znajdujących się na terenie całej Europy. Tym razem wilczy brand postawił na szersze dotarcie do klientów z Warszawy. Wybór marki padł na galerię handlową Westfield Arkadia.
Bogatsza gama produktów ucieszy klientów szukających odzieży wysokiej jakości, ekskluzywnych kosmetyków, zapachów oraz biżuterii. Klienci mogą odwiedzić m.in. butik La Mania z przymierzalnią VIP oraz wyjątkową strefą chill, flagowy salon kosmetyczny Estée Lauder – pierwszy w stolicy wyposażony w gabinet z zabiegami pielęgnacyjnymi oraz pierwszy warszawski lokal marki SAVICKI z wydzielonym VIP Room’em.
Największe centrum handlowe w Polsce – Westfield Arkadia w Warszawie nie zwalnia tempa i rozszerza swoją ofertę o nowe marki i najnowsze koncepty znanych i lubianych brandów jak Zara Home czy Deichmann.
Westfield Arkadia nie zwalnia tempa i tuż przed Świętami zaskakuje klientów nowościami i jeszcze szerszą ofertą. Klienci mogą odwiedzić m.in. nową odsłonę perfumerii Douglas wraz ze strefą SPA, kupić obuwie i dodatki, które powstają w duchu slow w pracowni Balagan oraz zainspirować się świątecznymi dekoracjami do domu z Miloo Home.
Douglas otworzył w Warszawie największą perfumerię w Europie Środkowo-Wschodniej. Na przestrzeni ponad 1100 mkw. można wybierać spośród 250 marek kosmetycznych, a także skorzystać ze strefy SPA. w której wykonywane są różne zabiegi. W ofercie jest także fryzjer.
Do grona najemców centrum handlowego Westfield Arkadia dołączyła marka Kapsula, zrzeszająca ukraińskich projektantów. W przestrzeni swojego pop-up store’u, który dla klientów Westfield Arkadia dostępny będzie do 1 października, Kapsula oferuje ubrania i dodatki. Większość kolekcji to edycje limitowane.