Galeria handlowa Westfield Mokotów powiększa swoją ofertę modową

Orzech

Westfield Mokotów, jedno z najpopularniejszych miejsc na modowej mapie Warszawy, powiększa swoją ofertę. Po znanych zagranicznych markach, Jo Malone i Jott, przyszedł czas na ceniony rodzimy brand. Polska marka Elementy, mocno zaangażowana w promocję zrównoważonej mody, otworzyła swój butik w centrum.

Westfield Mokotów to jedno z najsilniej związanych z modą centrów handlowych w Polsce. Jego szeroka oferta, zarówno marek sieciowych jak i premium, od lat spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Końcówka roku była dla tego znanego, centrum handlowego bardzo intensywnai pełna ciekawych otwarć. Z początkiem nowego roku Westfield Mokotów nie zwalnia tempa.

– Westfield Mokotów przyciąga wyjątkowe marki, które wybierają naszą przestrzeń na swoje pierwsze w Polsce butiki, jak choćby Jo Malone i Jott, czy na flagowe salony, jak np. Mango i Lacoste. Otwarcia polskich marek cieszą nas szczególnie. Od lat wspieramy działania rodzimych projektantów, które cenione są przez klientów nie tylko w Polsce. Dlatego też bardzo się cieszymy z otwarcia butiku Elementy – pięknej przestrzeni wypełnionej doskonałej jakości ofertą – mówi Izabela Wójcik, dyrektor Westfield Mokotów. – Bliska jest nam także filozofia samej marki oraz jej zaangażowanie w promowanie odpowiedzialnej konsumpcji – dodaje.

Elementy zostały założone w Polsce w 2015 roku przez Martę Garbińską-Włodarczyk i Bartosza Ladrę. Fundamentalnymi wartościami marki są m.in. funkcjonalność, ponadczasowość oraz kapsułowość kolekcji szytych w kraju ze zrównoważonych surowców. W ofercie dominują klasyczne kroje i neutralne kolory. Kolekcje uzupełniają się nawzajem, a ubrania zakupione kilka sezonów wcześniej, nie wychodzą z mody i mogą być noszone w połączeniu z tymi z obecnych kolekcji. Tym sposobem założyciele marki starają się ograniczyć nadmierną konsumpcję i przekonywać do ubrań wysokiej jakości – zachowujących swój fason i styl przez wiele lat. Warto też wspomnieć o ich działalności społecznej – jeden procent cen sprzedawanych ubrań przekazywany jest na organizacje charytatywne.

– Cieszymy się, że nasz kolejny butik pojawił się właśnie w Westfield Mokotów, które również angażuje się w propagowanie odpowiedzialnej konsumpcji, a kwestie zrównoważonego rozwoju ma wpisane w swoją strategię działania. Wierzymy, że to miejsce przyciągnie wielu klientów oraz, że da nam szansę na dotarcie do nowych odbiorców. Serdecznie zapraszamy więc miłośników ponadczasowego stylu do odwiedzenia nas w tym centrum handlowym – mówi Bartek Ladra, co-CEO marki.

Butik marki Elementy znajduje się na pierwszym piętrze Westfield Mokotów, w strefie The Designer Gallery.

O galerii handlowej Westfield Mokotów:

Westfield Mokotów to nowoczesne centrum handlowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Centrum, należące do Unibail-Rodamco-Westfield, w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła odznaczenie czterech gwiazdek. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i Klientem. Na powierzchni trzech pięter centrum handlowego mieści się około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Westfield Mokotów jest uważane za jedno z najbardziej prestiżowych i odnoszących największe sukcesy rynkowe centrów handlowych w Polsce.