Galeria Młociny w Warszawie pozyskała nowych najemcówMateriały prasowe

Galeria Młociny w Warszawie pozyskała nowych najemców

REKLAMA

Należące do EPP i Echo Investment bielańskie centrum handlowe Galeria Młociny, zmienia się i nieustannie poszerza ofertę o nowych najemców. Klienci mogą już zrobić zakupy w nowych salonach TEDi i KODANO Optyk. Natomiast Bazar Miejski, który współpracuje z obiektem handlowym już od 2020 roku przeniósł się do nowego lokalu, wzmacniając tym samym propozycję pierwszego piętra. Łączny metraż wynajętych przestrzeni to niemal 1 000 mkw.

– Na bieżąco analizujemy zachowania zakupowe klientów, aby wdrażać zmiany, dzięki którym oferta Galerii Młociny będzie jeszcze bardziej atrakcyjna. Regularnie poszerzamy asortyment dostępny w naszym centrum handlowym, dbając o obecność marek ze wszystkich kluczowych segmentów. Wspieramy również najemców, z którymi współpracujemy od lat, by dostarczyć im przestrzeń dopasowaną do ich aktualnych potrzeb. Tak było w przypadku Bazaru Miejskiego, któremu zaproponowaliśmy nowy lokal na pierwszym piętrze – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP.

– Zarówno TEDi, jaki i KODANO Optyk doskonale wpisują się w profil najemcy, którego szukamy uzupełniając tenant-mix Galerii Młociny. To silnie rozwijające się sieci z dużym potencjałem. TEDi świetnie dopełni ofertę sklepów o dużej różnorodności oferowanych produktów w korzystnych cenach, gdzie każdy klient może znaleźć coś dla siebie. Natomiast KODANO Optyk, jako najszybciej rozwijająca się sieć w branży optycznej w Polsce, zagwarantuje szeroki wybór markowych okularów korekcyjnych czy przeciwsłonecznych i soczewek kontaktowych. Jestem przekonany, że otwarcie sklepu TEDi i salonu KODANO Optyk w Galerii Młociny pozwoli nam z sukcesem zawalczyć o uwagę warszawskich klientów zainteresowanych wyjątkową jakością w doskonałej cenie – informuje Michał Banasik, Senior Leasing Manager w Echo Investment.

fot. Jakub Zazula
fot. Jakub Zazula
REKLAMA
Materiały prasowe
Materiały prasowe

Do grona najemców Galerii Młociny dołączyła nowa sieć handlowa non-food TEDi, w której klienci znajdą artykuły kosmetyczne, drogeryjne, produkty dekoracyjne, tekstylne, jak również akcesoria dla zwierząt. Rozbudowana oferta, bazująca na aktualnych trendach, pozwoli zadbać o wystrój domu czy też przyczynić się do rozwoju rękodzielniczej pasji. Salon o powierzchni niemal 800 mkw. został zlokalizowany na poziomie -1 centrum handlowego.

Odpowiedni dobór soczewek kontaktowych czy okularów korekcyjnych jest niezwykle ważny dla higieny wzroku. Od września klienci bielańskiego centrum handlowego mogą dokonać zakupu w jednym z renomowanych sklepów optycznych. W ofercie KODANO Optyk znajdują się znane i cenione marki opraw okularowych oraz okularów przeciwsłonecznych takie jak: Ray-Ban, Vogue, Versace, Michael Kors, Emporio Armani, Dolce&Gabbana i wiele innych. W salonie można kupić również soczewki kontaktowe oraz akcesoria (artykuły do okularów, płyny pielęgnacyjne) w przystępnych cenach. Nowy salon znajduje się na parterze.

Klienci coraz częściej zwracają uwagę na zaangażowanie firm w zrównoważony rozwój. Doskonałym przykładem marki rozwijanej w tym duchu jest Bazar Miejski. Butik z używaną odzieżą umożliwia zarówno zakup, jak i sprzedaż ubrań, z których klienci już nie korzystają. Asortyment Bazaru Miejskiego jest teraz dostępny w nowym lokalu o powierzchni 115 mkw. na 1 poziomie Galerii Młociny.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA