Galeria Północna na warszawskiej Białołęce wzmacnia swoją ofertę handlową w segmencie wyposażenia wnętrz. Dział leasingu GTC SA podpisał właśnie umowę najmu z popularną międzynarodową siecią sklepów JYSK, będącą jednym z rynkowych liderów.
JYSK zajmie lokal o powierzchni aż 1,5 tys. mkw. Będzie to największy sklep z ofertą wyposażenia wnętrz w Galerii Północnej.
– Realizowana przez nas strategia leasingowa zakłada stałe wzmacnianie kluczowych dla tenant-mix’u segmentów oferty. Umowa, którą właśnie zawarliśmy, jest tego najlepszym przykładem. Dzięki debiutowi JYSK, nie tylko znacząco wzbogacimy całą kategorię home&deco, ale przede wszystkim razem z naszym nowym partnerem biznesowym stworzymy bardzo atrakcyjną i dopasowaną do potrzeb lokalnego rynku destynację zakupową – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC SA.
– JYSK trafi na niezwykle chłonny rynek Galerii Północnej, który doceni tego typu markę w swoim sąsiedztwie. Sklepy z segmentu home&deco już teraz należą do najczęściej i najchętniej wybieranych w naszym obiekcie, na co wpływ ma rozwojowy charakter lokalnego i regionalnego rynku. Pojawienie się tak znaczącego i doskonale znanego gracza, sprawi, że Północna ma szansę stać się jednym z najpopularniejszych miejsc na zakupy dla osób urządzających się. Jest to więc dla naszego tenant-mixu oraz rozwoju niezwykle ważna umowa – mówi Jarosław Tutaj.
JYSK będzie już 18. marką z kategorii home&deco, która pojawi się w ofercie Galerii Północnej. W centrum już teraz dostępne są takie brandy jak m.in. Duka, home&you, Tescoma, Flying Tiger Copenhagen czy Homla.
Ofertę wyposażenia wnętrz i dekoracji znaleźć można też w Sinsay, Half Price czy TK Maxx.
– Rozwijając segment wyposażenia wnętrz sięgamy po marki, które wzajemnie dopełniają się w naszym tenant-mixie, dając klientom ogrom możliwości zakupowych. Szeroka oferta aranżacji przestrzeni domowej czy ogrodu, jaką zapewni JYSK, będzie mocnym elementem naszej oferty, zapewniając marce udany lokalny debiut – dodaje Jarosław Tutaj.
JYSK to międzynarodowa sieć handlowa o skandynawskich korzeniach. Obecnie marka posiada ponad 3,3 tys. sklepów w 48 krajach. Na polskim rynku Jysk jest od 2000 r. i dziś obejmuje ponad 290 sklepów. Sieć zatrudnia około 2500 osób.