Lider branży akcesoriów sportowych w Galerii Metropolia

Lider branży akcesoriów sportowych w Galerii Metropolia

Gdańsk
REKLAMA
Brytyjska sieć Sports Direct otworzy swój salon w Galerii Metropolia, która powstaje w Gdańsku-Wrzeszczu. W transakcji najmu pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
Do grona najemców Galerii Metropolia dołączyła właśnie sieć Sports Direct – lider na brytyjskim rynku odzieży i obuwia sportowego. Firma istnieje na rynku od 1982 r., a sieć sklepów liczy już prawie 700 na terenie całej Europy, w tym kilkanaście w Polsce. Sports Direct oferuje szeroką gamę renomowanych marek sportowych (Puma, Adidas, Nike), a także popularnych marek własnych, takich jak Lonsdale czy Everlast. W Galerii Metropolia zajmie duży lokal o powierzchni ok. 1 660 m kw.
Sports Direct jest największą i najczęściej wybieraną przez klientów siecią sklepów ze sprzętem i odzieżą sportową w Wielkiej Brytanii. Doceniania jest za jakość asortymentu i atrakcyjne ceny. Cieszę się, że klienci Galerii Metropolia, wśród których niewątpliwie jest wielu amatorów aktywności outdoorowych, oprócz dużego fitness klubu, będą mogli korzystać również z tak szerokiej oferty okołosportowej – mówi inwestor, Bogdan Górski, Prezes PB Górski
REKLAMA
Galeria Metropolia to część wieloetapowego projektu prowadzonego przez Przedsiębiorstwo Budowlane Górski w Gdańsku-Wrzeszczu. W skład inwestycji wchodzi m.in. budynek Galerii Metropolia oraz hotel ze 126 pokojami i centrum konferencyjnym. Dodatkowo w sąsiedztwie Galerii powstaje ponad 800 mieszkań na osiedlu Browar Gdański, a także 20 tys. m kw. powierzchni usługowo-rozrywkowej prowadzonej w zakresie Browaru Kulturalnego. Galeria Metropolia zaoferuje swoim klientom i najemcom ponad 34 tys. m kw. powierzchni. W galerii na czterech poziomach przewidziano łącznie ok. 150 lokali i stoisk handlowych oraz usługowych. Cushman & Wakefield jest wyłącznym agentem odpowiedzialnym za wynajem powierzchni handlowej w Galerii Metropolia. Umowy najmu z przyszłymi najemcami podpisano już na ponad 70 proc. powierzchni obiektu, a całość oddana będzie do użytku w tym roku.
Sports Direct znakomicie wpisuje się w ofertę handlową Galerii Metropolia. Będzie to jeden z kilku multibrandowych sklepów wielkopowierzchniowych, które w ramach jednej powierzchni oferują szeroką gamę produktów – mówi Lucyna Śliż, Associate Director w dziale powierzchni handlowych firmy Cushman & Wakefield.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA