Kolejna wielka, światowa marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Tym razem jest to japońska marka odzieżowa UNIQLO, zakwalifikowana przez Brand Finance jako 10. najcenniejszy brand modowy na świecie w 2022 roku. Fani marki do tej pory mogli zapoznać się z produktami LifeWear za pośrednictwem europejskiego sklepu internetowego UNIQLO.
Otwarcie jej pierwszego w Polsce pop-up store odbędzie się 27 października w Warszawie. Sklep zlokalizowany będzie w kompleksie handlowym Domy Towarowe Wars Sawa Junior, przy ulicy Marszałkowskiej, w samym centrum miasta. Cała umowa najmu obejmuje ok. 1500 metrów kwadratowych, w tym 800 mkw. powierzchni handlowej rozlokowanej na dwóch piętrach budynku Junior.
– Nie możemy się doczekać, aż 27 października otworzymy drzwi, by powitać klientów z Warszawy i całej Polski w naszym pierwszym sklepie. Ten dzień będzie dla nas ważnym kamieniem milowym. UNIQLO POP-UP Wars Sawa Junior będzie pierwszym sklepem stacjonarnym marki w Polsce, w którym zaprezentowane zostaną nasze najnowsze plany rozwoju i ekspansji w Europie – podkreśla Prezes UNIQLO Europe Taku Morikawa.
– Oprócz naszej troskliwej, dobrze znanej obsługi klienta, odwiedzający sklep mogą spodziewać się wielu produktów LifeWear, w tym bielizny termicznej HEATTECH, ultralekkich puchowych kurtek (Ultra Light Down) i wyjątkowo miękkich swetrów z wełny merino. UNIQLO tworzy ubrania dla wszystkich, a LifeWear odzwierciedla japońskie wartości – jakość, prostotę i trwałość – które, mam nadzieję, wszyscy poznają i polubią – dodaje Morikawa.
UNIQLO poszukuje do swojego pierwszego sklepu w Warszawie osoby na następujące stanowiska: Sales Associates, Visual Merchandisers, Loss Prevention Supervisor, HR Manager i Brand Manager.
UNIQLO to największa z marek w portfelu japońskiego holdingu Fast Retailing – jednego z wiodących globalnych koncernów odzieżowych, który w ubiegłym roku rozliczeniowym (stan na 31 sierpnia 2021) osiągnął sprzedaż około 19 mld dolarów. Marka UNIQLO znana jest z klasycznych, starannie wykonanych i łatwych w zestawianiu ubrań w przystępnej cenie – dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt.
Firma UNIQLO została założona w 1984 roku w Hiroszimie, najpierw jako Unique Clothing Warehouse, a potem nazwę skrócono. Obecnie UNIQLO należy do Fast Retailing, trzeciego najbardziej dochodowego koncernu modowego na świecie. Za sterami firmy od samego początku stoi Tadashi Yanai – najbogatszy japoński biznesmen z majątkiem szacowanym na 16,4 miliarda dolarów. W 2013 roku trafił on na listę 100 najbardziej wpływowych ludzi na świecie według magazynu „Time”.
– Obecność UNIQLO znakomicie wpisuje się w nasz koncept zmian w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. To ikoniczne miejsce stale przyciąga wszystkich poszukujących najnowszych, miejskich trendów. Poprzez współpracę z takimi markami jak UNIQLO, chcemy przyciągnąć nowe pokolenie klientów, które niezależnie od tego jak sprawnie porusza się w świecie social mediów i zakupów w sieci, wysoko ceni szczere relacje z markami oraz możliwość bezpośredniego doświadczania ich oferty handlowej. Domy Towarowe Wars Sawa Junior mieszczące w sobie wiele flagowych sklepów najbardziej lubianych światowych marek to doskonałe miejsce na debiut na polskim rynku – cieszymy się, że kolejna wyjątkowa marka wybrała Atrium – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail w Atrium European Real Estate, będącej właścicielem Domów Towarowych Wars Sawa Junior.