Grupa Saller konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową poprzez realizację strategii stałego rozwoju opartego na długoterminowych inwestycjach w obiekty handlowe. Dominującym formatem są parki handlowe o powierzchni około 10 tysięcy mkw., aczkolwiek zmiany i rewitalizacje dotyczą również portfolia należących do Grupy galerii handlowych. Aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów, poddawane one są modernizacjom, przebudowom oraz rozbudowom.
Inwestor skupia się nie tylko na ulepszeniach swoich istniejących obiektów, ale również na dalszym powiększaniu portfolio i kompletnie nowych inwestycjach. W fazie planowania i przygotowania znajduje się obecnie ponad 30 obiektów.
Grupa Saller chętnie inwestuje w mniejszych miastach (poniżej 50 tysięcy mieszkańców) oferując lokalnej społeczności realizowanie różnych potrzeb w jednym miejscu. Klienci cenią sobie szybkość i wygodę dokonywania zakupów. Zróżnicowany mix najemców w postaci dyskontów spożywczych, tekstyliów, drogerii, aptek oraz sieci non food, jednokondygnacyjny obiekt łatwo dostępny z przyjaznego klientom parkingu oraz doskonała lokalizacja danego projektu decydują o jego sukcesie.
Jednym z planowanych obiektów jest budowa parku handlowego w Brodnicy (woj. kujawsko-pomorskie). Inwestycja zakłada projekt nowoczesnego obiektu o powierzchni ponad 10 000 mkw. Park składający się z kompleksu 4 budunków zlokalizowany będzie w południowo-zachodniej części miasta, w rozwidleniu ulic Podgórnej i Długiej. Kompleks będzie dysponował zróżnicowaną ofertą polskich oraz międzynarodowych sieci. Dla wygody klientów oddany zostanie obszerny parking z 300 miejscami postojowymi, z którego bezpośrednio będzie można wejść do sklepów najemcy. Otwarcie parku handlowego przewidziane jest na I kwartał 2025 r. Pierwsi najemcy, którzy podpisali już umowy najmu to Media Expert, Martes Sport, Pepco, Dealz, Rossmann oraz Kaes.
Z kolei w Lubsku (woj. lubuskie), powstanie największy kompleks handlowy w powiecie żarskim o powierzchni ponad 16 000 mkw. Dodatkowo – dla potencjalnych klientów z Niemiec – będzie to najbliższe, tak duże centrum zakupowe po polskiej stronie. A to wszystko dzięki już istniejącej ofercie marek takich jak Biedronka, Intermarche, Bricomarche, Pepco, Rossmann, CCC, KiK, Kaes Sport, Sinsay, Tedi, Media Expert, Kakadu, Meet You oraz Martes Sport. W wyniku rozbudowy park handlowy S1 zaoferuje klientom dodatkowo dokonanie wygodnych zakupów w lubianych dyskontach spożywczym i non food. Komercjalizacja pozostałych powierzchni znajduje się w finalnej fazie, rozpoczęcie prac budowlanych zaplanowano na jesień 2024 r.
Kolejna duża inwestycja zaplanowana jest w Łobzie w województwie zachodniopomorskim. Park handlowy o powierzchni najmu ponad 9 000 mkw. powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie dyskontu spożywczego Lidl i będzie najnowocześniejszym i największym obiektem handlowym nie tylko w powiecie łobezkim, ale także w powiatach drawskim i świdwińskim. Inwestycja w Łobzie oferuje doskonałą szansę debiutu najemcom i markom, które do tej pory były w rejonie nieobecne. Pierwsze przekazania lokali najemcom nastąpią w IV kwartale 2024 r.