Hala Koszyki partnerem 3. edycji Konferencji Nowoczesna Gastronomia.
Hala Koszyki została oficjalnym partnerem Konferencji Nowoczesna Gastronomia. Trzecia edycja wydarzenia odbędzie się 23 października 2024 roku w przestrzeni konferencyjnej Hali Koszyki.
Konferencja Nowoczesna Gastronomia, której organizatorem jest Choice Poland, staje się ważnym i wyczekiwanym wydarzeniem w kalendarzu branży gastronomicznej. Doroczne spotkanie ekspertów kulinarnych, właścicieli i zarządców restauracji oraz innowatorów technologicznych jest cenną okazją do wymiany doświadczeń i rozmowy o najnowszych trendach oraz wzrastającej roli technologii w przyszłości całego sektora.
Zbliżająca się właśnie trzecia edycja odbędzie się 23 października w warszawskiej Hali Koszyki. Jako pierwszy polski food hall i inspirujące miejsce spotkań kulinarnych, artystycznych i towarzyskich, Hala Koszyki jest idealnym partnerem dla tego wydarzenia.
„Hala Koszyki od ośmiu lat pełni wiodącą rolę jako miejsce spotkań warszawiaków, oferując nie tylko wyjątkowe doświadczenia kulinarne, ale także tworząc przestrzeń, w której kształtują się trendy gastronomiczne. Naszą ambicją oprócz animowania kulinarnej mapy Warszawy jest także wyznaczanie kierunków rozwoju dla całej branży” – mówi Weronika Maria Kuna, MRICS, Asset Management and Leasing Manager Hali Koszyki z firmy Globalworth.
AI i trendy jutra w gastronomii
Jednym z kluczowych tematów konferencji będzie rosnące wykorzystanie sztucznej inteligencji w branży gastronomicznej, od projektowania menu po optymalizację łańcucha dostaw i przewidywanie przyszłych trendów kulinarnych.
W programie znalazły się też pionierskie bloki tematyczne, odnoszące nie do wpływu nowoczesnych technologii i digitalizacji na usprawnienie działania restauracji, automatyzacji, personalizacji usług oraz rosnącego znaczenia czasu i komfortu dostawy. Pokazane zostaną najlepsze praktyki wykorzystania mediów społecznościowych do promocji restauracji oraz budowania zaangażowania klientów.
Na zakończenie konferencji odbędzie się panel dyskusyjny, w którym udział wezmą Weronika Maria Kuna, MRICS, Asset Management and Leasing Manager Hali Koszyki oraz przedstawiciele firm Knajpa POS i FTB – Pizza & Pasta. Dyskusja będzie dotyczyć integracji technologii z tradycją kulinarną oraz wyzwań związanych z nowoczesnym zarządzaniem lokalami gastronomicznymi.
Hala Koszyki – centrum kulinarnych i artystycznych inspiracji
Hala Koszyki nie tylko łączy wyjątkowe koncepty gastronomiczne, ale także odgrywa kluczową rolę w tworzeniu innowatorskiej przestrzeni wymiany doświadczeń. Dzięki rozbudowanej i uzupełniającej się ofercie gastronomicznej oraz współpracy z uznanymi restauratorami, Hala Koszyki utrzymuje swoją pozycję lidera na warszawskiej mapie kulinarnej. Liczne koncerty i wydarzenia tematyczne organizowane w jej wnętrzach przyciągają tłumy gości, budując silną, różnorodną społeczność i tworząc unikalny klimat do inspirujących spotkań.
Udział w organizacji Konferencji Nowoczesna Gastronomia #3 jest naturalnym przedłużeniem tych działań, podkreślającym znaczenie Hali Koszyki jako miejsca, które kształtuje przyszłość gastronomii w Polsce.
Kolejna ukraińska firma z branży IT otworzyła swoje biuro w Warszawie. Railsware zapowiada, że planuje powiększyć zespół w Polsce. To drugi po Krakowie oddział firmy w naszym kraju. Został założony w 2007 r. na Ukrainie. Firma Railsware ma siedzibę w Kijowie, biura w Dubaju i USA. Obecnie zespoły liczą ponad 200 osób.
Europejska firma z branży zielonych inwestycji i finansowania transformacji energetycznej stawia na Warszawę. Firma Eiffel Investment Group ogłosiła otwarcie swojego biura w Warszawie, co pozwoli zintensyfikować inwestycje w regionie, w którym od 2018 r. zainwestowała już ponad 500 mln euro.
Do grona najemców Hali Koszyki dołączył luksusowy francuski dom perfumeryjny Diptyque. Marka otworzyła salon o powierzchni blisko 50 mkw. zlokalizowany w sąsiedztwie restauracji Warszawski Sen.
Grupa LeoVegas, szwedzka firma z sektora iGamingu, uruchamia nowoczesne centrum technologiczne w Warszawie. Grupa przyspiesza rozwój platformy nowej generacji. Otwarcie nowego biura w Warszawie jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rozwoju technologii w związku z międzynarodową ekspansją Grupy LeoVegas.
W Hali Koszyki nie planujemy kolejnego typowego centrum handlowego. Nie będzie tam więc oferty modowej, ani popularnych najemców sieciowych – mówi w rozmowie z portalem Propertynews.pl Michał Świerczyński, prezes Hala Koszyki Grayson Investments. Jak zapewnia nasz rozmówca, takiego projektu jeszcze w Polsce nie było.
Oprócz powierzchni biurowych, Hala Koszyki będzie oferować 15 punktów gastronomicznych, jak i ofertę uzupełniającą, głównie związaną z gastronomią.
Na podziemnej kondygnacji Hali Koszyki działać będą delikatesy Piotr i Paweł oraz drogeria Rossmann. Nie będzie żadnych sieciowych barów i restauracji - czytamy w gazeta.pl.
Na 3,5 tys. mkw. na parterze ma powstać 13-15 restauracji, z których każda będzie się specjalizowała w innej kuchni. Na 600 m kw. w głównej części hali znajdą się miejsca siedzące, bar centralny oraz dwie wyspy gastronomiczne. W sumie inwestycja będzie miała 8 tys. m kw. powierzchni handlowej oraz 11 tys. m kw. powierzchni biurowej.