IKEA otwiera nowe studio planowania i zamówień w Warszawie

Orzech

W środę 31 maja zostanie otwarte nowe studio planowania i zamówień IKEA w centrum handlowym Westfield Mokotów przy ul. Wołoskiej 12 w Warszawie. Nowa placówka tej znanej i popularnej szwedzkiej marki ruszy o godzinie 10:00. Czynna będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 10 do 22, a w niedziele handlowe do godz. 21.

O planach uruchomienia przez tego szwedzkiego potentata branżowego tego typu obiektu w Westfield Mokotów pisaliśmy już w lutym.

Studio planowania i zamówień IKEA w Westfield Mokotów to kolejny krok by być bliżej klientów, jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby i ułatwiać im zaplanowanie wymarzonego domu. W studio można zaplanować kuchnię lub system przechowywania, złożyć zamówienie z dostawą do domu lub wybranego punktu odbioru. Projektanci IKEA dzięki swojej wiedzy, pasji do urządzania domu i osobistemu podejściu do każdego klienta tworzą rozwiązania dopasowane do indywidualnych wymagań i w przystępnej cenie.

Od 2021 roku IKEA wprowadziła w Polsce punkty planowania. Aktualnie działa w Polsce siedem tego typu punktów. W Warszawie jak do tej pory studia planowania i zamówień IKEA działały w centrum handlowym Wola Park i przy centrum handlowym Factory Ursus (w budynku przy biurze sprzedaży mieszkań jednego z deweloperów).

Studia planowania IKEA mają od 50 do 100 metrów kw. powierzchni, podczas gdy standardowe sklepy Ikea nawet 30 tys. metrów kwadratowych. Nie zapewniają pełnej ekspozycji produktów, ale można w nich zamówić asortyment marki do domu.

Klienci mogą w nich zaplanować rozwiązania dostosowane do swoich potrzeb w zakresie wyposażenia mieszkania (np. sypialni lub kuchni) oraz składać zamówienia z dostawą do domu.

Westfield Mokotów to nowoczesne centrum handlowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Centrum, należące do Unibail-Rodamco-Westfield, w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła odznaczenie czterech gwiazdek. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i klientem.

Na powierzchni trzech pięter centrum handlowego mieści się około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Westfield Mokotów jest uważane za jedno z najbardziej prestiżowych i odnoszących największe sukcesy rynkowe centrów handlowych w Polsce.