DODAJ

Remot i przebudowa Warszawa zachodnia

Remot i przebudowa Warszawa zachodnia  385476Remot i przebudowa Warszawa zachodnia  385475
MAPAWarszawa
Jerozolimski 142
Nowa Warszawa ZachodniaModernizacja stacji ruszy w 2019 roku. Nowa Zachodnia będzie zintegrowanym węzłem przesiadkowym łączącym stację kolejową, przystanki tramwajowe, dworzec autobusów dalekobieżnych, zespoły miejskich przystanków autobusowych, postoje TAXI i parkingi dla samochodów osobowych i rowerów.- PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wspólnie z partnerami szczegółowo przygotowują przebudowę stacji Warszawa Zachodnia. Dzisiaj dysponujemy „Koncepcją architektoniczno-funkcjonalną infrastruktury pasażerskiej na stacji Warszawa Zachodnia”. W najbliższym czasie wybierzemy wykonawcę dokumentacji projektowej. Warszawa Zachodnia będzie multimodalnym węzłem komunikacyjnym. Pasażer będzie miał możliwość wygodnego i sprawnego łączenia kolei z komunikacją miejską – mówi Włodzimierz Żmuda, członek zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.Przebudowane zostaną istniejące perony, wybudowany zostanie jeden nowy. Dla pasażerów przewidziano przemyślane rozwiązania architektoniczne – halę peronową, świetliki w peronach, doświetlające przejście podziemne, intuicyjne oznakowanie i funkcjonalne oświetlenie. Obiekt będzie w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych. W drodze na perony pomogą przestronne windy, do których łatwo będzie wejść z rowerem czy wózkiem. Całkowicie zmieni się przejście podziemne. Będzie wyższe i szersze oraz zostanie połączone z przestrzenią dla pasażerów, m.in. przestrzenią poczekalni i kas biletowych – ukształtowaną z myślą o wygodzie pasażerów.Koncepcja została wykonana w oparciu o szczegółowe badania i analizy ruchu, m.in. wykorzystano innowacyjne mikrosymulacje ruchu pieszego. Modernizacja zapewni większe możliwości sprawnego prowadzenia ruchu. To przygotowanie do rosnących potrzeb pasażerów w aglomeracji. Nowa Zachodnia będzie budowana w latach 2019 - 2021. Pełną funkcjonalność uzyska po ukończeniu modernizacji linii średnicowej, na której roboty planowane są do przeprowadzenia w latach 2020 - 2024.Warszawa Zachodnia jest stacją o największym ruchu pociągów pasażerskich w kraju. W dniu roboczym korzysta z niej około 60 tysięcy osób. Za 13 lat, czyli w 2030 roku liczba ta ma się podwoić. PLK odpowiednio przygotowują infrastrukturę.Koncepcję modernizacji poznają pasażerowie i mieszkańcy. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. planują jeszcze w pierwszym kwartale br. cykl spotkań informacyjnych.
Szczegóły - Remot i przebudowa Warszawa zachodnia
inwestorPKP PLK
wykonawcaPrzedsiębiorstwo REM BUD K. Kowal Gąska
projektant"MURAPOL PROJEKT" sp.z.o.o. & "Nowe Czyżyny" sp.Komandytowa
realizacja inwestycjiIV kw. 2021
18.06.2018, godz. 12:00
Nowa Warszawa ZachodniaModernizacja stacji ruszy w 2019 roku. Nowa Zachodnia będzie zintegrowanym węzłem przesiadkowym łączącym stację kolejową, przystanki tramwajowe, dworzec autobusów dalekobieżnych, zespoły miejskich przystanków autobusowych, postoje TAXI i parkingi dla samochodów osobowych i rowerów.- PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wspólnie z partnerami szczegółowo przygotowują przebudowę stacji Warszawa Zachodnia. Dzisiaj dysponujemy „Koncepcją architektoniczno-funkcjonalną infrastruktury pasażerskiej na stacji Warszawa Zachodnia”. W najbliższym czasie wybierzemy wykonawcę dokumentacji projektowej. Warszawa Zachodnia będzie multimodalnym węzłem komunikacyjnym. Pasażer będzie miał możliwość wygodnego i sprawnego łączenia kolei z komunikacją miejską – mówi Włodzimierz Żmuda, członek zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.Przebudowane zostaną istniejące perony, wybudowany zostanie jeden nowy. Dla pasażerów przewidziano przemyślane rozwiązania architektoniczne – halę peronową, świetliki w peronach, doświetlające przejście podziemne, intuicyjne oznakowanie i funkcjonalne oświetlenie. Obiekt będzie w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych. W drodze na perony pomogą przestronne windy, do których łatwo będzie wejść z rowerem czy wózkiem. Całkowicie zmieni się przejście podziemne. Będzie wyższe i szersze oraz zostanie połączone z przestrzenią dla pasażerów, m.in. przestrzenią poczekalni i kas biletowych – ukształtowaną z myślą o wygodzie pasażerów.Koncepcja została wykonana w oparciu o szczegółowe badania i analizy ruchu, m.in. wykorzystano innowacyjne mikrosymulacje ruchu pieszego. Modernizacja zapewni większe możliwości sprawnego prowadzenia ruchu. To przygotowanie do rosnących potrzeb pasażerów w aglomeracji. Nowa Zachodnia będzie budowana w latach 2019 - 2021. Pełną funkcjonalność uzyska po ukończeniu modernizacji linii średnicowej, na której roboty planowane są do przeprowadzenia w latach 2020 - 2024.Warszawa Zachodnia jest stacją o największym ruchu pociągów pasażerskich w kraju. W dniu roboczym korzysta z niej około 60 tysięcy osób. Za 13 lat, czyli w 2030 roku liczba ta ma się podwoić. PLK odpowiednio przygotowują infrastrukturę.Koncepcję modernizacji poznają pasażerowie i mieszkańcy. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. planują jeszcze w pierwszym kwartale br. cykl spotkań informacyjnych.

385475_1500x.jpeg

385476_1500x.png
odpowiedz
Jesteś deweloperem? Dodaj bezpłatnie inwestycję.
+ Dodaj inwestycję