KG Group otworzyło 8 grudnia kolejne dwa duże centra sieci Atut w Krakowie

Orzech

Tym samym deweloper ze stolicy Małopolski jest już właścicielem 10 parków handlowych o powierzchni ponad 70 tysięcy mkw. GLA.

Po zaledwie tygodniu od otwarcia Atutu Ruczaj 2, jednego z największych parków handlowych w Polsce (ponad 25 tys. mkw. GLA), KG Group otworzyło dwa centra o powierzchni ponad 20 tys. metrów kwadratowych GLA, które będą funkcjonować pod wspólną nazwą Atut Galicyjska. W obiektach otwarte zostały już Media Expert, RTV Euro AGD, Pan Materac, Rossmann, Action, Tedi, Kakadu, Black Red White, Dealz i Sinsay.

– Udało nam się stworzyć bardzo ciekawą i zróżnicowaną ofertę handlową, która jeszcze będzie się rozszerzać – zapowiada Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group.

– Park handlowy Atut stanowi dla nas dogodną lokalizację z kilku powodów: jest dobrze skomunikowany, ma duży parking i potencjał, by cieszyć się popularnością wśród krakowian – nie ma wątpliwości Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.

– Wybór obecności marki Komfort w nowowybudowanym centrum handlowym w Krakowie nasuwał się jako bardzo oczywisty – inwestycja przy ul. Galicyjskiej to jeden z największych projektów typu retail park w Polsce – wskazuje Robert Stachniak, Dyrektor ds. Rozwoju i Zarządzania Nieruchomościami w sieci Komfort.

W kolejnych tygodniach swoje lokale otworzą bowiem m.in. Lidl, Cropp, House, Vox, Bel-Pol, Fluger Farby i Komfort.

Co więcej w centrum Atut powstanie pierwszy w Polsce sklep niezwykle popularniej w Niemczech sieci Woolworth, którego asortyment obejmuje m.in. artykuły dekoracyjne, elektronikę, artykuły piśmiennicze, artykuły gospodarstwa domowego i zabawki, artykuły kosmetyczne i drogeryjne itp.

– Z sukcesem zakończyliśmy komercjalizację dwóch parków handlowych handlowych Atut przy ul. Galicyjskiej. Jesteśmy przekonani, że będzie to nowe, docelowe miejsce zakupowe na mapie handlowej Krakowa z całym przekrojem najpopularniejszych przedstawicieli różnorodnych branż – wskazuje Katarzyna Szabelska, Associate Director w firmie BOIG Property Consulting, która wspólnie z KG Group prowadzi komercjalizację centrum.

KG Group jednocześnie z budową dwóch parków handlowych zdecydowało się na gruntowną zmianę układu drogowego w okolicy.

– Zdecydowaliśmy się na bardzo szeroki, a tym samym bardzo kosztowny zakres przebudowy całego układu komunikacyjnego wokół nowych parków, ponieważ zależy nam, żeby dojazd do kompleksu był szybki i sprawny, a zwiększony ruch w okolicy nie odbił się na mieszkańcach najbliższej okolicy – podkreśla Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group.

Na tym nie koniec, bo już w przyszłym tygodniu krakowski deweloper zapowiada otwarcie kolejnego centrum sieci Atut – tym razem w Suchej Beskidzkiej. W obiekcie o powierzchni ponad 5 tys. mkw. GLA znajdą się m.in. Pepco, KAES, Optilux, Kosmyk, Cukiernia Bella, Martes Sport, Action, Media Expert i Lidl.

Po otwarciu Atutu w Suchej Beskidzkiej KG Group będzie właścicielem 11 centrów sieci Atut o łącznej powierzchni ponad 75 tys. mkw. GLA. Deweloper już zapowiada kolejne projekty, m.in. w Małopolsce i na Mazowszu.