Kolejna zagraniczna sieć sklepów debiutuje na polskim rynku. Wywodząca się z Hiszpanii marka akcesoriów technologicznych z impetem wchodzi do Polski, właśnie otworzyła swój pierwszy salon w Gdańsku. Tylko na ten rok zapowiedziano kilkadziesiąt kolejnych otwarć w największych miastach Polski.
Należący do grupy La Casa De Las Carcasas, Kamalion, ma ambitne plany zdobycia polskiego rynku akcesoriów do telefonii komórkowej. Założona w 2012 roku marka otworzyła swój pierwszy sklep stacjonarny w Gdańsku. Uruchomiony 5 lutego punkt w Galerii Bałtyckiej, który liczy 100 mkw. powierzchni, jest już dostępny dla kupujących.
Sklep w Gdańsku jest pierwszym w Polsce salonem firmowym hiszpańskiej marki. Jeszcze w tym roku planuje ona otworzyć kilkadziesiąt kolejnych punktów sprzedaży. Już wkrótce Kamalion pojawi się w Warszawie, Krakowie, Szczecinie, Katowicach, Kielcach i Poznaniu.
– Grupa La Casa De Las Carcasas, posiada ponad 650 sklepów stacjonarnych w 6 krajach Europy i Ameryki Południowej. Otwarcie sklepu w Polsce to strategiczny krok w globalnej ekspansji naszej firmy. Polski rynek, z jego dynamicznym wzrostem gospodarczym i rozwijającą się kulturą mody, stanowi kluczowy obszar naszego rozwoju. To również naturalny krok do budowania pozycji lidera w branży akcesoriów technologicznych w tej części Europy – komentuje Ismael Villalobos De Matias, założyciel i CEO grupy La Casa De Las Carcasas, w skład której wchodzi marka Kamalion.
W ofercie marki znajduje się szeroka gama akcesoriów, które nie tylko chronią sprzęt, ale także dają możliwość pokazania swojego stylu. Jej produkty są kompatybilne z ponad 600 modelami telefonów, obejmującymi popularne marki takie jak iPhone, Samsung, Xiaomi, Realme, Oppo i Huawei. Kamalion to również oficjalne licencjonowane wzory, w tym celu firma nawiązała współpracę z najbardziej znanymi markami na świecie, takimi jak Disney, Marvel czy Barbie.
– Chcemy, aby dzięki tak atrakcyjnej grupie produktów, nasz klient wyróżnił się z tłumu i mógł wyrazić siebie. Rozumiemy, że nasi klienci mają różne potrzeby i preferencje, stąd możliwość dopasowania akcesoriów do niemalże każdego modelu telefonu, w tym również oferta personalizacji etui z własną grafiką. Otwarcie pierwszego sklepu stacjonarnego w Polsce umożliwi nam bezpośrednią interakcję z polskimi klientami, co pozwoli nam jeszcze lepiej zrozumieć ich potrzeby i dostosować naszą ofertę do lokalnych preferencji – mówi Wojciech Pawłowski Country Manager La Casa De Las Carcasas Polonia.
Co dokładnie znajdzie klient w Kamalionie? Szeroki katalog akcesoriów i najnowszą technologię: słuchawki bezprzewodowe, podstawki, pierścienie świetlne, szkło hartowane, ochraniacze na aparaty i wiele innych. Kamalion to marka, która w swojej strategii stawia na potrzeby klientów, ale też przewiduje i łatwo dostosowuje się do aktualnych trendów. Tworzy własne kolekcje, analizuje nowe kierunki, style, uważnie śledzi to co dzieje się na arenie międzynarodowej. Jej główną osią jest produkt i poszukiwanie spójności między stylem, nowością, a także materiałami odpowiedniej jakości. A jej produkty opierają się na trzech filarach: moda, elegancja i oryginalność.
Kilkadziesiąt sklepów tylko w tym roku. Kolejne na horyzoncie
Sklep w Gdańsku jest pierwszym w Polsce salonem firmowym hiszpańskiej marki. Jeszcze w tym roku planuje ona otworzyć kilkadziesiąt kolejnych punktów sprzedaży. Już wkrótce Kamalion pojawi się w Warszawie, Krakowie, Szczecinie, Katowicach, Kielcach i Poznaniu.
– Najbliższe miesiące to okres intensywnej pracy dla całego polskiego zespołu Kamaliona. Postawiliśmy sobie ambitne cele. Podpisujemy umowy z największymi centrami handlowymi i otwieramy kolejne oddziały – informuje Wojciech Pawłowski Country Manager.
O firmie La Casa De Las Carcasas:
La Casa De Las Carcasas, została założona przez Ismaela Villalobos De Matías w 2012 roku w Jaraíz de la Vera. Dziś ma swoją siedzibę w Madrycie. Grupa La Casa De Las Carcasas jest obecna w sześciu krajach – Hiszpania (272), Portugalia (63), Włochy (136), Francja (55), Meksyk (120), Rumunia (3) – łącznie 650 sklepów. Firma dynamicznie się rozwija, w samym tylko ubiegłym roku otworzyła 188 nowych sklepów. Równocześnie z ekspansją w Polsce spółka otwiera pierwsze sklepy w Chile oraz planuje wejście na kolejne rynki środkowoeuropejskie.