Pyszne.pl ma nową siedzibę. Mieści się w nowoczesnym, ekologicznym biurowcu – MidPoint71 we Wrocławiu. Centrala serwisu zajmuje w budynku 3500 mkw. (plus dwa tarasy o łącznej powierzchni 600 mkw).
– W naszej centrali we Wrocławiu zatrudniamy już około 350 osób. To z tego miejsca wspieramy partnerów restauracyjnych oraz dbamy o satysfakcję naszych klientów. Dynamiczny rozwój firmy sprawił, że potrzebowaliśmy nowego biura - zostało ono zaprojektowane przede wszystkim z myślą o wygodzie i dobrym samopoczuciu pracowników. Cieszę się, że udało nam się stworzyć przestrzeń, która nie tylko zapewni komfortowe warunki pracy, ale również pozwoli naszym zespołom znajdować inspiracje w codziennych wyzwaniach – powiedział Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający serwisu Pyszne.pl.
Ułożenie planu funkcjonalnego biura było poprzedzone serią ankiet i wywiadów z pracownikami, managerami i zarządem firmy. Pracownicy brali udział w procesie projektowania również poprzez konkurs na koncepcję zaaranżowania tarasów.
– Od samego początku nowe biuro miało odpowiadać potrzebom naszych pracowników i zmianom, jakie zachodzą w firmie. Dlatego zdecydowaliśmy się zaangażować nasz zespół w proces projektowania nowej siedziby – tłumaczyRafał Rumianowski, Facility Manager Pyszne.pl.
Firma zdecydowała się także na wdrożenie wielu ciekawych rozwiązań użytkowych. W nowej centrali pracownicy mają do dyspozycji na przykład elektrycznie regulowane biurka pozwalające na łączenie z aplikacją w telefonie i zapamiętanie indywidualnych preferencji użytkownika. Niezależnie od tego, które stanowisko pracy wybierze danego dnia pracownik, dopasuje się ono do jego indywidualnych potrzeb.
Nowy dom Pyszne.pl to również nowoczesna przestrzeń, w której pracownicy mogą czuć się swobodnie. Czeka tu na nich m.in. zjeżdżalnia, która służy także do przemieszczania się między piętrami, stół do ping ponga, bilard czy mini golf. Odetchnąć po pracy można również grając w gigantyczne szachy, gry planszowe i PlayStation czy układając klocki LEGO. Na jednym z tarasów dostępny jest grill.
MidPoint71 to nowoczesny, ekologiczny biurowiec klasy A z certyfikatem BREEAM Interim na poziomie Excellent. Pełne zieleni jest też samo biuro Pyszne.pl. Część ścian i paneli pod sufitem pokrywa mech, a przestrzenie użytkowe zdobią liczne donice z kwiatami.
Za projekt siedziby odpowiada biuro architektoniczne Trzop Architekci. Meble i aranżację wnętrz przygotowała firma HOOF. W znalezieniu obiektu i przy negocjacjach kontraktu pomógł WalterHerz.
Fit-out i koordynację prac zrealizowało RESCO. Space Wizard odpowiadał za wayfinding i detailing. Nadzór nad jakością wykonywanych prac sprawowało B4PM.
O Pyszne.pl / Just Eat Takeaway.com N.V.:
Marka Pyszne.pl należy do Just Eat Takeaway.com (LSE: JET, AMS: TKWY, NASDAQ: GRUB) - wiodącego serwisu do zamawiania jedzenia online na świecie poza Chinami. Mająca siedzibę w Amsterdamie firma koncentruje się na łączeniu konsumentów i partnerów za pośrednictwem swoich platform.
Współpracując z ponad 680 000 restauracji, Just Eat Takeaway.com oferuje szeroki wybór jedzenia. Spółka współpracuje głównie z partnerami świadczącymi dowóz we własnym zakresie. Oprócz tego Just Eat Takeaway.com oferuje własną usługę dowozu dla partnerów, które nie realizują go we własnym zakresie.
Firma powstała z połączenia Just Eat i Takeaway.com szybko wzrosła i stała się wiodącym serwisem do zamawiania jedzenia online działającym w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, Kanadzie, Australii, Austrii, Belgii, Bułgarii, Danii, Francji, Irlandii, Izraelu, Włoszech, Luksemburgu, Nowej Zelandii, Polsce, Słowacji, Hiszpanii, Szwajcarii i USA oraz poprzez partnerstwa w Kolumbii i Brazylii.
30 czerwca br. inwestor biurowca Echo Investment S.A. poinformował, że ten położony w centrum stolicy Dolnego Śląska biurowiec MidPoint 71 został sprzedany za kwotę ponad 100 mln euro.
MidPoint 71, który uzyskał pozwolenie na użytkowanie w tym roku, został zaprojektowany przez architektów z pracowni Medusa Group. Biurowiec, który uzyskał certyfikat BREEAM Interim Excellent, jest wynajęty w ponad 80 proc. przez takie marki jak 3M GSC Poland, Pyszne.pl, PwC, CitySpace, CCC Group i Electrolux Poland. Deweloper zapowiada, że w najbliższych miesiącach budynek osiągnie 100-procentowe obłożenie.