Amerykańska firma Cisco zapowiada dalsze inwestycje w swoją krakowską filię, którą uznaje za kluczową dla zmieniającej się strategii amerykańskiego przedsiębiorstwa. Wczoraj spółka świętowała 7-lecie swojej placówki w stolicy Małopolski.
Cisco traktuje swoje centrum w Krakowie jako najważniejszy hub rozwoju segmentu customer experience (CX), który jest fundamentem globalnej strategii rozwoju koncernu.
Cisco traktuje swoje centrum w Krakowie jako najważniejszy hub rozwoju segmentu customer experience (CX), który jest fundamentem globalnej strategii rozwoju koncernu.
Cisco Global Services Center (CGSC) w Krakowie działa od 2012 r. Po 7 latach funkcjonowania w Polsce firma zatrudnia ponad 1700 osób, 650 z nich to inżynierzy, a ok. tysiąca specjalistów zajmuje się doświadczeniem klienta (ang. Customer Experience, CX) m.in. w zakresie usług technicznych, chmurowych, zarządzania danymi, bezpieczeństwem i utrzymaniem sieci.
Krakowski oddział jest największą filią Cisco na świecie zapewniającą rozwiązania CX w regionie Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Rosji (EMEAR).
W Krakowie Cisco prowadzi współpracę z uczelniami wyższymi. Około 40 proc. pracowników zatrudnionych w ramach programów absolwenckich zastaje w firmie po ich zakończeniu. Współpracuje również z inkubatorami startupów w Krakowie i uczestniczy w programach stymulujących udział kobiet w branży informatycznej.
W Krakowie Cisco prowadzi współpracę z uczelniami wyższymi. Około 40 proc. pracowników zatrudnionych w ramach programów absolwenckich zastaje w firmie po ich zakończeniu. Współpracuje również z inkubatorami startupów w Krakowie i uczestniczy w programach stymulujących udział kobiet w branży informatycznej.
Amerykańska korporacja Cisco to jedna z największych na świecie firm zajmujących się urządzeniami związanymi z obsługą sieci komputerowych, a także analizą cyberzagrożeń. Została założona w 1984 r. W Polsce działa od 1995 r. – posiada oddziały w Warszawie i Krakowie.