LIDL otwiera pierwszy sklep w Ropczycach

Orzech

Lidl Polska otwiera kolejny nowy sklep w województwie podkarpackim. Tym razem w Ropczycach, przy ulicy Wyszyńskiego 7. Będzie to pierwszy obiekt tej znanej sieci handlowej w tym mieście.

Sklep w Ropczycach ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1350 mkw. W obiekcie zatrudniono 23 osoby. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 18:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z ok. 100 miejsc parkingowych. W dniu otwarcia dla klientów przygotowano liczne atrakcje, m.in. kawomat, hot-dogi i popcorn dla najmłodszych.

Otwarcie sklepu zaplanowano na czwartek, 15 grudnia, na godzinę 6:00.

W nowo otwartym sklepie w Ropczycach klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. W obiekcie wykorzystano ekologiczne rozwiązania, m.in.: energooszczędne oświetlenie LED, odzyskiwanie ciepła z urządzeń chłodniczych, panele fotowoltaiczne, gruntowe pompy ciepła, łąkę kwietną. Powyższe rozwiązania mają na celu zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.

W Lidlu klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla” (w tym także szeroki wybór BIO), pieczywa bez konserwantów z „Piekarni w sercu Lidla”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek takich jak: „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał, oraz szerokiego asortymentu produktów w „Strefie Wege”, jak również kosmetyków marki „Cien”. W asortymencie sklepów znajdziemy także odzież oraz produkty przemysłowe w niskich cenach.

– Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów, rozwijamy aplikację Lidl Plus, ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając z aplikacji, klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay – informuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.

Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom wyroby pochodzące zarówno od branżowych liderów, jak i mniejszych, lokalnych dostawców. Zawsze, gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą, sieć stawia na polskie produkty.