fot. Kajtman

[Łódź] Interaktywne muzeum strachu w Sukcesji

Kajtman
Podobno odwaga to umiejętność panowania nad strachem, a nie jego brak. Kto z nas umiałby myśleć racjonalnie w chwili grozy? Jak zachowalibyśmy się w sytuacji mrożącej krew w żyłach? Już od soboty, będzie można się o tym przekonać na własnej skórze! 10 grudnia w Sukcesji zostanie uruchomione interaktywne muzeum strachu – House of Panic. Aż strach się bać!
Interaktywne muzeum strachu „House of Panic” to miejsce, którego narracja bazuje na mrożącej krew w żyłach historii rodziny Szatańskich. W grudniu 1854 roku w ich domu działy się zastanawiające rzeczy, których konsekwencje będą mieli okazje poznać goście nawiedzonego apartamentu. Akcja zabawy przeprowadzona zostanie na 200 metrach kwadratowych demonicznego mieszkania zaaranżowanego w Sukcesji, na poziomie -1.
Wizyta w „House of Panic” to niepowtarzalna okazja sprawdzenia granic swojej wytrzymałości, a także umiejętności logicznego myślenia i rozwiązywania zagadek. Uczucie lęku, strachu i grozy, połączone ze świadomością, że nic złego nie może nam się wydarzyć, to zapowiedź niezapomnianych przeżyć. „House of Panic” to w pełni kontrolowana rozgrywka bazująca na znanym z horrorów motywie: przetrwać, by móc się wydostać. Wydaje się proste, prawda? Rodzina Szatańskich sprawi jednak, że długo nie zapomnicie wizyty w ich domu.
Pokoje zagadek, czyli tzw. escape roomy, to dynamicznie zyskująca na popularności forma spędzania czasu zarówno dla starszych, jak i młodszych uczestników zabawy. Cel gry to wydostać się z pomieszczenia rozwiązując kolejne łamigłówki. Czy „House of Panic” również wykorzysta ten motyw? O tym warto przekonać się na własnej skórze. Rozgrywka dedykowana jest grupom składającym się z dwóch do sześciu osób i trwać będzie około 20 minut.
„House of Panic” to pierwsze tego typu miejsce w Polsce ulokowane w centrum handlowym. Pierwsi goście swoją odwagę będą mogli przetestować już w sobotę, 10 grudnia na poziomie -1 w Sukcesji. Interaktywne muzeum strachu będzie można odwiedzać od wtorku do niedzieli, w godzinach od 14:00 do 21:00.
Bilet wstępu to koszt 12 zł, a po okazaniu paragonu zakupowego na minimum 100 zł za zakupy w Sukcesji, jedynie 5 zł. Wstęp dla dzieci powyżej 8 roku życia, za zgodą pisemną rodziców.
Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja powstało w pobliżu ścisłego centrum Łodzi. W jego sąsiedztwie znajdują się m.in.: Międzynarodowe Targi Łódzkie, kampus Politechniki Łódzkiej oraz dwa budowane osiedla mieszkaniowe. Obiekt oferuje ponad 128 tys. mkw. powierzchni użytkowej i około 45 tys. mkw. powierzchni najmu, na której znajduje się ok. 160 lokali: sklepów znanych polskich i zagranicznych marek, punktów usługowych, kawiarni, restauracji w strefie food court oraz część rozrywkowa m.in. z najnowocześniejszym w Łodzi 9-salowym kinem sieci Helios. Inwestorem obiektu jest Fabryka Biznesu. Sp. z o.o., z siedzibą w Łodzi. Autorem projektu architektonicznego Sukcesji jest wrocławska pracownia Group-Arch. Za zarządzanie obiektem i wynajem powierzchni odpowiedzialna jest firma Mayland Real Estate sp. z.o.o. Inwestycja została wpisana przez Urząd Marszałkowski w Łodzi na listę projektów kluczowych dla regionu.