LPP otworzy trzy sklepy w Forcie Wola w WarszawieMateriały prasowe

LPP otworzy trzy sklepy w Forcie Wola w Warszawie

Orzech
Orzech
REKLAMA

Grupa LPP otworzy trzy sklepy w zmodernizowanym Forcie Wola. Klienci tego jednego z największych centrów handlowych w Warszawie będą mieli możliwość skorzystania z oferty marek Sinsay, House oraz Cropp.

Na poziomie +1 Nowego Fortu Wola powstaną salony Sinsay o powierzchni 1000 mkw., House 520 mkw. oraz Cropp 500 mkw. Zawarcie umowy z LPP to ostatnia prosta w komercjalizacji obiektu, który już za kilka miesięcy stanie się wygodnym miejscem codziennych zakupów dla ponad 60 tysięcy osób z tzw. strefy 5 minut.

– Nowy Fort Wola ma za zadanie być miejscem wygodnych, codziennych zakupów – mówi Grzegorz Latała, dyrektor ds. komercjalizacji i członek zarządu Mayland Real Estate, dewelopera będącego właścicielem obiektu.

– W takim projekcie nie może zabraknąć oferty lidera polskiego rynku odzieżowego. LPP nie tylko spełnia ten warunek, ale również idealnie wpisuje w realizowaną przez nas filozofię convenience "po liftingu" – dodaje.

Materiały prasowe
Materiały prasowe
REKLAMA

Komercjalizacja Fortu Wola dobiega końca, podpisywane są ostatnie umowy. Zostało jeszcze kilka niewielkich lokali. Głównym operatorem spożywczym centrum będzie Kaufland, który zajmie powierzchnię handlową wynoszącą ponad 3 tys. mkw. Wśród najemców jest modowy HalfPrice, którego salon będzie liczył 2252 mkw., a także CCC - 642 mkw.

Umowy podpisano także z takimi najemcami, jak: salon optyczny Style Optic, AM Jubiler, biura podróży Itaka i Sun Way Travel, Bukieciarnia.flowers, Trafika, kantor oraz punkty dorabiania kluczy i usług szewskich. Oferta sieci Zdrofit czy jest natomiast idealnym uzupełnieniem dla osób ceniących aktywny tryb życia. W Forcie Wola, będzie pięć kortów do gry w padel, coraz popularniejszej dyscypliny sportowej, łączącej cechy tenisa i squasha. Na szybkość procesu komercjalizacji wpływa atrakcyjność położenia Fortu Wola.

Nowy Fort Wola zaprojektowano jako miejsce codziennych zakupów, przede wszystkim dla mieszkańców pobliskich osiedli oraz osób, które pracują w pobliżu.

Szacunki dotyczące potencjalnych klientów są bardzo optymistyczne ze względu na II linię metra, która przyczyniła się do intensywnego rozwoju zabudowy mieszkaniowej i powstania nowych biur na Woli.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA