Lubińska galeria Cuprum Arena od dnia otwarcia przyciąga tłumy klientów. Ostatnie statystyki wykazały, że na przestrzeni 3 lat funkcjonowania obiektu, zainteresowanie nim stale rośnie. Od stycznia do końca maja tego roku galerię odwiedziło o 12% więcej osób niż w porównywalnym okresie 2011 roku.
Duży wybór najlepszych marek odzieżowych, sklepy ze sprzętem RTV i AGD, salony jubilerskie, fryzjerskie, restauracje czy kluby fitness – to tylko część bogatej oferty jaką dysponuje galeria Cuprum Arena. Z roku na rok galeria przyciąga coraz więcej klientów. W okresie od stycznia do końca maja, jak wynika z ostatnich analiz inwestora, centrum handlowe Cuprum Arena w Lubinie odwiedziło ponad 2 660 000 osób. Warto nadmienić, że 12 maja, podczas imprezy z okazji 3 urodzin, lubińską galerię odwiedziło blisko 48 tys. osób, o 3 tys. więcej w porównaniu z ubiegłorocznym jubileuszem.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego wyniku – mówi Ewa Sieńko, manager ds. marketingu galerii Cuprum Arena. – Opierając się na tych statystykach możemy stwierdzić, że popularność galerii stale rośnie. To dla nas motywacja by dalej pracować nad uatrakcyjnianiem naszej oferty, mając oczywiście na uwadze potrzeby klientów.
Do wielkiego sukcesu galerii Cuprum Arena, przyczyniają się najemcy, którzy dołączają do grona najemców nowych marek, takich jak Bershka czy Stradivarius. Zanotowane statystyki mają swoje odzwierciedlenie również w obrotach znajdujących się na terenie centrum handlowego sklepów. Na przestrzeni ostatnich czterech lat galeria Cuprum Arena stała się nie tylko miejscem zakupów i wydarzeń rozrywkowo-kulturalnych ale i miejscem spotkań młodzieży.
Cuprum Arena to niepowtarzalne centrum handlowo-rozrywkowe, które od dnia otwarcia 9 maja 2009 roku wypracowało sobie solidną markę na mapie dolnośląskich galerii handlowych. Jest to jeden z niewielu tego typu obiektów wybudowanych na planie koła i zarazem jedynym tego rodzaju w całej Polsce. Ponadto może się pochwalić prawdopodobnie największą średnicą ze wszystkich istniejących na dzień dzisiejszy galerii handlowych, która wynosi 150 metrów.
Galeria Cuprum Arena jest obiektem wielofunkcyjnym pełniącym zarówno rolę handlowo usługową jak i rekreacyjno-rozrywkową. Na powierzchni niemal 70 tys. m. kw. znajduje się 130 sklepów i punktów usługowych, w tym sklepy odzieżowe i obuwnicze, delikatesy spożywcze, salony z wyposażeniem wnętrz, salony jubilerskie, pralnia, salon fryzjerski, multipleks z pięcioma salami (również z możliwością projekcji filmów w 3D), klub fitness, basen, centrum biurowe. Istnieje tu również pierwszy w Polsce salon kibica, oferujący pamiątki i gadżety klubu Zagłębia Lubin oraz bilety na wszystkie imprezy sportowe i rozrywkowe organizowane na miejscowym stadionie.
Lubińska galeria organizuje również imprezy kulturalne, wystawy i koncerty. W ubiegłym roku wielkim zainteresowaniem cieszyły się wystawy („Tropem dinozaurów” czy „Mechaniczny świat kartonu”), okazjonalne eventy czy tradycyjnie organizowany Jarmark Produktów Regionalnych.
W roku 2011 galerię Cuprum Arena odwiedziło 6 mln klientów.