W wakacje galeria Lublin Plaza przyciąga klientów wyjątkowymi ofertami. Na liście najemców znalazła się nowa marka – Paris Optique, a kilku dotychczasowych najemców m.in. HOUSE&more oraz OCHNIK zmieniło swoje lokale na większe salony. W najbliższych tygodniach planowane są kolejne otwarcia sklepów. Celem zmian realizowanych przez Lublin Plaza jest jak najlepsze dopasowanie propozycji handlowej, usługowej i gastronomicznej centrum do oczekiwań klientów.
Salon marki Paris Optique mieści się na parterze, przy perfumerii Douglas. Zajmuje powierzchnię 55 mkw. W swojej ofercie posiada szeroką gamę opraw korekcyjnych i przeciwsłonecznych światowych marek, między innymi: Roberto Cavalli, Police, Diesel, New Balance, Azzaro, Moschino, Escada, Nina Ricci, Revlon, Polar, PNT. Klienci Lublin Plaza znajdą w Paris Optique także soczewki kontaktowe w bardzo atrakcyjnej cenie. Salon gwarantuje bezpłatne badanie wzroku przez siedem dni w tygodniu, bez kolejek oraz długich terminów realizacji zleceń.
HOUSE&more zajmuje obecnie dwukrotnie większą powierzchnię (500 mkw.). Salon został ulokowany na pierwszym piętrze. Oferuje starannie wyselekcjonowane meble i akcesoria wnętrzarskie utrzymane w stylu nowoczesnej klasyki, country oraz wielkomiejskiego i pełnego splendoru stylu nowojorskiego. Wśród produktów salonu klienci znajdą modele wyprodukowane w krótkich seriach przez wykwalifikowanych rzemieślników z różnych zakątków świata, jak również przedmioty światowych marek: Riviera Maison, Eichholtz, Miloo Home, Miloo Garden, Van Roon Living.
W ostatnich dniach lipca w Lublin Plaza także marka OCHNIK otworzyła nowy salon. Zajął on ponad 183 mkw. – dwukrotnie więcej, niż poprzedni lokal firmy. Taka powierzchnia umożliwia odpowiednią ekspozycję bogatego asortymentu oferowanego przez OCHNIK. Poprawił się również komfort klientów odwiedzających salon. Jego wnętrze zostało zaaranżowane według jednej z dwóch najnowszych koncepcji kreatywnych, opracowanych z myślą o odświeżeniu wizerunku salonów OCHNIK.
Galeria Lublin PlazaLublin Plaza jest położone w dogodnej lokalizacji. To jeden z ulubionych obiektów handlowych Lublinian. W centrum znajduje się 100 sklepów i punktów usługowo-handlowych, 8-salowe kino Cinema City oraz klub sportowy Jatomi Fitness. W Lublin Plaza obecne są marki premium, takie jak Hugo Boss, Deni Cler, Tous, Caterina, Simple, Molton, a także szereg popularnych sklepów sieciowych: TK Maxx, H&M, Reserved, Mohito. Lublin Plaza posiada dwupoziomowy parking, ze specjalnie wyodrębnioną strefą udogodnień dla rodzin oraz osób niepełnosprawnych.Centrum handlowe Lublin Plaza należy do grupy kapitałowej Klépierre, która jest właścicielem dużych obiektów handlowych w 16 krajach Europy. W Polsce posiada 6 centrów handlowo-rozrywkowych: Sadyba Best Mall w Warszawie, Poznań Plaza, Lublin Plaza, Ruda Śląska Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Rybnik Plaza.
Źródło: materiały prasowe