Będzie jeszcze więcej sportu w Niwie! Marka 4F – wiodący polski producent odzieży i akcesoriów sportowych, przedłużyła umowę najmu i zdecydowała się na powiększenie salonu.
– Staramy się odpowiadać na potrzeby klientów i oferować im coraz lepsze rozwiązania zarówno na poziomie produktu jak i wyglądu sklepu. Salon 4F w Galerii Niwa został powiększony ze 112 do 236 mkw. Dodatkowa przestrzeń stwarza możliwość zaoferowania klientom większej ilości asortymentu. Mamy nadzieję, że dzięki licznym zmianom na poziomie wystroju, zakupy w 4F staną się jeszcze przyjemniejsze – mówi Małgorzata Gabryś, dyrektor ds. inwestycji i rozwoju, OTCF.
Oprócz sprzedaży detalicznej, marka 4F jest obecna w 36 krajach poprzez rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej, a jej produkty są dostępne w ponad 300 sklepach multibrandowych.
– Bardzo się cieszymy z decyzji o przedłużeniu najmu i rozbudowie salonu marki 4F. To dowód na to, jak mocną pozycję na rynku ma dziś Galeria Niwa i jak duży potencjał dostrzegają w niej najemcy. Zależy nam na wspieraniu biznesu lokalnych przedsiębiorców, dlatego sklep 4F oraz wiele innych lokali rozwija się u nas na zasadzie franczyzy. W tej grupie jest już otwarty w czerwcu tego roku europejski multibrand Sizeer oraz Esport, polski przedsiębiorca z asortymentem światowych marek – dodaje Katarzyna Zegar, dyrektor galerii Niwa.
Finalizacja kolejnych umów najmu pokazuje, że koncept galerii Niwa i strategia zarządzania Master Management Group sprawdzają się w oczach najemców. Połączenie mody, rozrywki i usług na ponad 14 700 mkw., na dwóch poziomach przyciąga mieszkańców i turystów. Klienci mają do wyboru ponad 50 sklepów różnych marek, m.in. H&M, CCC, Orsay, Reserved, House, restauracje takie jak KFC czy Hammurabi oraz 4-salowe kino Planet Cinema. Na przestrzeni ostatnich miesięcy ofertę galerii poszerzyły takie marki jak: Gatta, Quiosque i Sizeer.
Źródło: materiały prasowe