Niemiecka sieć sklepów Kaufland kontunuuje ekspansję w Polsce. Już wkrótce otworzy swój 250. sklep w naszym kraju. Obecnie w Polsce firma posiada 247 sklepów. Sieć jeszcze tej jesieni otworzy dla klientów sklepy w Rumi oraz w Mikołowie, natomiast na początku grudnia w Bielsku-Białej pierwszych klientów przyjmie 250. placówka sieci.
Celebrację uświetnia specjalnie przygotowana na tę okazję kampania „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników, w której pojawią się liczne atrakcyjne oferty oraz konkursy dla klientów. Na zwycięzców czekają bony na zakupy i nagrody pieniężne.
Ekspansja jest jednym z kluczowych elementów strategii rozwoju sieci Kaufland. Obecnie w Polsce firma posiada 247 sklepów. W ostatnich miesiącach nowe placówki otwarto w Gdyni (trzeci sklep w tym mieście), a także w Warszawie przy ul. Górczewskiej (ósmy market w stolicy). Sieć nie zwalnia tempa i jeszcze tej jesieni otworzy dla klientów sklepy w Rumi oraz w Mikołowie, natomiast na początku grudnia w Bielsku-Białej pierwszych klientów przyjmie 250. placówka sieci.
Z 247. marketami w Polsce
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 247 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.