Haribo potwierdza, że pod koniec sierpnia otwarty zostanie pierwszy w Polsce firmowy sklep tej znanej marki. Zlokalizowany będzie w warszawskim centrum outletowym Factory Ursus w Warszawie.
W pierwszym w Polsce firmowym sklepie Haribo zaoferuje swoim fanom bestsellery marki i nowości, a także produkty unikatowe, niedostępne w tradycyjnej sprzedaży, oraz akcesoria związane z Haribo. Dodatkowo w strefie pick&mix będzie możliwość samodzielnego przygotowania ulubionej kompozycji żelek.
– Haribo to marka nowoczesna, świadomie budująca swoją ofertę i ekspert w kategorii żelek. Przygotowując pierwszy w Polsce sklep firmowy zależało nam, by te atrybuty były widoczne dla naszych klientów. Dlatego każdy kto przekroczy próg sklepu Haribo, znajdzie się w kolorowym, pełnym radości świecie marki. Podkreślać to będzie zarówno nowoczesny design, jak i różnorodna oferta z unikalnymi produktami oraz gadżetami. Dodatkowo nowo otwarty, wyjątkowy sklep Haribo to dla nas okazja, by jeszcze bardziej zbliżyć się do naszych odbiorców, ponieważ silne więzi z konsumentami, obok jakości produktów, są dla marki Haribo priorytetem – informuje Anna Stróżyńska, Dyrektor Marketingu Haribo Polska.
– Żelki i pianki to kategoria, która z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem konsumentów, dlatego warto w nią inwestować. Jako marka HARIBO jesteśmy liderem rynku i od kilku lat odnotowujemy systematyczny, dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Pokazuje to, że Polacy pokochali owocowe żelki, szczególnie te oryginalne pod marką HARIBO. Cieszą się one dużym zainteresowaniem we wszystkich grupach wiekowych, bo doskonale wpisują się w potrzeby konsumentów. Nasi nabywcy uwielbiają produkty HARIBO za różnorodność smaków, kształtów i tekstur. Chcemy, aby nasi konsumenci mogli z łatwością kupić swoje ulubione produkty, dlatego pracujemy nad ciągłą poprawą dystrybucji i widoczności naszych produktów. Nasz firmowy sklep to dodatkowy krok w stronę rozszerzania dostępności oraz zaproszenie do świata radości dla wszystkich fanów HARIBO – mówi Wiesław Piątek, Prezes HARIBO Polska.
W firmowym sklepie HARIBO znaleźć będzie można zarówno atrakcyjny asortyment oryginalnych produktów HARIBO, jak i różnorodną ofertę gum rozpuszczalnych MAOAM.
Firmowy sklep Haribo będzie komfortową i pełną kolorów przestrzenią, w której klienci odnajdą ulubione produkty i akcesoria. Zajmie on powierzchnię 109 mkw. w warszawskim centrum outletowym Factory Ursus. To największa sieć outletów w Polsce, zarządzana przez Neinver – lidera rynku w Polsce i Hiszpanii oraz wiodącego operatora tego segmentu w Europie.
– Outlety Factory nie po raz pierwszy stały się miejscem debiutu znanej, światowej marki na polskim rynku. To centra pozytywnych doświadczeń zakupowych, kojarzone z ofertą wyjątkowych marek w zawsze atrakcyjnych cenach. Sklep Haribo doskonale uzupełni ofertę dodatkową outletu Factory Ursus, stawiając z pewnością mocny krok na lokalnym rynku w Polsce – mówi Natalia Wiśniewska, Marketing Manager Neinver.
HARIBO GmbH & Co. KG to niemieckie niezależne, rodzinne przedsiębiorstwo spożywcze zajmujące się produkcją słodyczy. Przedsiębiorstwo produkuje głównie żelki, z których najbardziej znane to Goldbären ("Złote Misie"), które są produkowane od 1922 roku. Do marek Haribo należą również: pianki Haribo Chamallows oraz gumy rozpuszczalne Maoam.
Firma powstała w 1922 r. Założył ją cukiernik Hans Riegel i to właśnie od pierwszych liter jego imienia i nazwiska oraz od nazwy jego rodzinnego miasta Bonn powstała nazwa Haribo.