Polska marka odzieżowa Carry otworzyła w Warszawie największy salon w Polsce

Orzech

Znana polska marka odzieżowa Carry z casualową modą dla kobiet, mężczyzn i dzieci otworzyła w Warszawie swój największy salon w Polsce. Nowy salon powstał w centrum handlowym Blue City. Sklep ma powierzchnię 2,5 tys. mkw.

Carry powróciło do tego jednego z największych centrów handlowych w Warszawie po krótkiej przerwie. Nowy salon jest ponad trzy razy większy od poprzedniego. Sklep zlokalizowany jest na poziomie 0. Poprzednio Carry zajmowało w tym centrum handlowym lokal o powierzchni 750 mkw., który znajdował się na poziomie +1. Miejsce po Carry przejął nowy najemca Cropp, czyli kolejna w Blue City po House i Sinsay marka z grupy LPP.

– Decyzja o zmianie lokalizacji salonu w Blue City była podyktowana chęcią dostarczenia klientom szerszej oferty oraz zwiększenia komfortu klientów – informuje Adam Sobota, przedstawiciel spółki Carry.

Blue City to centrum handlowe mieszczące się w Warszawie, przy Alejach Jerozolimskich 179. Powierzchnia całkowita tego sześciokondygnacyjnego budynku wynosi 180 tys. mkw., zaś użytkowa 158 tys. mkw., z czego największą część zajmuje powierzchnia handlowa - 65 000 mkw. GLA, W centrum handlowym Blue City znajduje się ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, fitness klub oraz liczne atrakcje dla dzieci.

W Blue City znajduje się także powierzchnia biurowa - 19 tys. mkw.