Oferta handlowo-rozrywkowa poznańskiego centrum rozszerzy się o takie marki jak Badura, Tous, Reporter Young oraz sieć restauracji Bon Apetito.
Galeria Malta, jedno z najpopularniejszych centrów handlowych w Poznaniu, rozwija swoją ofertę. W ostatnich tygodniach umowy najmu w obiekcie podpisały: producent obuwia Badura (80 mkw., parter), hiszpańska marka biżuterii Tous (43 mkw., parter), marka oferująca odzież dla dzieci i młodzieży Reporter Young (68 mkw., pierwsze piętro) oraz sieć restauracji Bon Apetito, która obejmie 80 mkw. w strefie gastronomicznej (tzw. food court).
Za proces rekomercjalizacji Galerii Malta odpowiada zespół specjalistów z firmy doradczej Jones Lang LaSalle.
Dagmara Filipiak, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, Jones Lang LaSalle, komentuje: „Prowadzony proces rekomercjalizacji w Galerii Malta ma na celu stworzenie szerokiej i spójnej oferty o charakterze bardziej rodzinnym oraz ugruntowanie pozycji obiektu na lokalnym rynku. Zmiany w portfolio to również element przygotowań do zbliżających się 5 urodzin centrum”.