[Poznań] Nowi najemcy w Galerii Malta

Kajtman

Oferta handlowo-rozrywkowa poznańskiego centrum rozszerzy się o takie marki jak Badura, Tous, Reporter Young oraz sieć restauracji Bon Apetito.


Galeria Malta, jedno z najpopularniejszych centrów handlowych w Poznaniu, rozwija swoją ofertę. W ostatnich tygodniach umowy najmu w obiekcie podpisały: producent obuwia Badura (80 mkw., parter), hiszpańska marka biżuterii Tous (43 mkw., parter), marka oferująca odzież dla dzieci i młodzieży Reporter Young (68 mkw., pierwsze piętro) oraz sieć restauracji Bon Apetito, która obejmie 80 mkw. w strefie gastronomicznej (tzw. food court).


Za proces rekomercjalizacji Galerii Malta odpowiada zespół specjalistów z firmy doradczej Jones Lang LaSalle.


Dagmara Filipiak, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, Jones Lang LaSalle, komentuje: „Prowadzony proces rekomercjalizacji w Galerii Malta ma na celu stworzenie szerokiej i spójnej oferty o charakterze bardziej rodzinnym oraz ugruntowanie pozycji obiektu na lokalnym rynku. Zmiany w portfolio to również element przygotowań do zbliżających się 5 urodzin centrum”.

Galeria Malta to jedno z najpopularniejszych centrów handlowych w Aglomeracji Poznańskiej. Na ponad 54 000 mkw. powierzchni najmu działa prawie 170 punktów handlowych, usługowych, kawiarni i restauracji. Centrum może pochwalić się rozbudowaną ofertą rozrywkową i sportową obejmującą między innymi wielosalowe Multikino oraz klub fitness. Dla wygody rodzin z dziećmi na terenie obiektu działa również plac zabaw dla najmłodszych. Klienci mają do swojej dyspozycji ok. 1 900 miejsc na wielopoziomowym parkingu. Do największych wyróżników obiektu należy jego lokalizacja – tuż obok Jeziora Maltańskiego, doskonale widocznego ze strefy gastronomicznej. Lekka, nowoczesna architektura centrum współgra z malowniczym, zielonym otoczeniem. Do galerii prowadzi pierwsza w Poznaniu wisząca kładka o długości 160 metrów łącząca Galerię Malta z terenem rekreacyjnym nad Jeziorem Maltańskim.