Przebudowa Fortu Wola w Warszawie przebiega zgodnie z planem. Otwarcie jeszcze w tym rokuMateriały prasowe

Przebudowa Fortu Wola w Warszawie przebiega zgodnie z planem. Otwarcie jeszcze w tym roku

Orzech
Orzech
REKLAMA

Przebudowa jednego z największych centrów handlowych w Warszawie – Fortu Wola, przebiega zgodnie z planem. Właściciel obiektu, Mayland Real Estate planuje jego otwarcie jeszcze w tym roku, przed świętami Bożego Narodzenia. Komercjalizacja dobiega końca, podpisywane są ostatnie umowy. Zostało jeszcze kilka niewielkich lokali.

Fort Wola zmienia się, więc naturalną tego konsekwencją jest nowa identyfikacja wizualna. Nowe logo otwiera nowy rozdział w rozwoju Fortu Wola. Podstawowym elementem konstrukcji znaku jest trapez o zaokrąglonych narożnikach, nawiązujący do nowej elewacji budynku wyeksponowanej wzdłuż ulicy oraz w strefie głównego wejścia do centrum. Kolory nowego logo Fortu Wola to zieleń, antracyt i biel.

– Dla naszych klientów to czytelny sygnał, że codzienne zakupy będą wkrótce robić w nowoczesnym, przyjaznym obiekcie – mówi Agata Uszyńska, Marketing & PR Manager w Mayland Real Estate.

– Nazwa centrum pozostaje bez zmian, bo nazwa Fort Wola jest dobrze znana i rozpoznawalna w Warszawie – dodaje Agata Uszyńska.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Nowy Fort Wola został zaprojektowany jako wygodne miejsce codziennych zakupów, przede wszystkim dla mieszkańców pobliskich osiedli oraz osób, które pracują w pobliżu.

– Obok poszerzonej oferty zakupowej przygotowaliśmy dla naszych klientów atrakcyjne miejsca sportu i rozrywki. Potencjał naszego centrum w strefie 5 minut to ok. 60 tys. osób – wylicza Agata Uszyńska, Marketing & PR Manager w Mayland Real Estate.

Szacunki dotyczące potencjalnych klientów są bardzo optymistyczne ze względu na II linię metra, która przyczyniła się do intensywnego rozwoju zabudowy mieszkaniowej i powstania nowych biur na Woli.

REKLAMA
Materiały prasowe
Materiały prasowe

Komercjalizacja Fortu Wola dobiega końca, podpisywane są ostatnie umowy. Zostało jeszcze kilka niewielkich lokali. Głównym operatorem spożywczym centrum będzie Kaufland, który zajmie powierzchnię handlową wynoszącą ponad 3 tys. mkw.

Wśród najemców jest modowy HalfPrice, którego salon będzie liczył 2252 mkw., a także CCC642 mkw. Umowy podpisano także z takimi najemcami, jak: salon optyczny Style Optic, AM Jubiler, biura podróży: Itaka i Sun Way Travel, Bukieciarnia.flowers, Trafika, kantor oraz punkty dorabiania kluczy i usług szewskich.

Znaczna cześć centrum została zaprojektowana z myślą o klientach, którzy cenią aktywny styl życia. Sieć Zdrofit również będzie obecna w zmodernizowanym obiekcie – otworzy się na dwóch poziomach centrum przy Połczyńskiej.

W Forcie Wola, będzie pięć kortów do gry w padel, coraz popularniejszej dyscypliny sportowej, łączącej cechy tenisa i squasha.

O inwestorze:

Mayland Real Estate jest deweloperem i zarządcą dużych obiektów handlowych w Polsce. Firma działa na polskim rynku od 1995 r. jako spółka Grupy Casino. Mayland oddał do użytku nowoczesne centra handlowe: Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie Górniczej, Jantar w Słupsku oraz Rivierę w Gdyni i Serenadę w Krakowie. Obecnie spółka zarządza obiektami handlowymi i posiada znaczący portfel projektów, również mieszkaniowych, w całym kraju.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA