Kolejna transakcja na rynku nieruchomości w Polsce. Syrena Real Estate sprzedała swój pierwszy projekt PRS przy ul. Wolskiej 171 w Warszawie. Nowym właścicielem została belgijska spółka Xior Student Housing.
Nowoczesny budynek o kaskadowej bryle, a w nim niemal 130 mieszkań i
pawilon usługowy. Nowa inwestycja Eiffage Immobilier Polska w
Warszawie ma się zakończyć jeszcze w tym roku.
Marka Moxy Hotels, należąca do sieci Marriott International, otworzy w kwietniu nowy hotel Moxy Warsaw City. Obiekt zlokalizowany jest w samym centrum Warszawy, przy ulicy Towarowej 30. To drugi Moxy w Warszawie i piąty w Polsce.
W Warszawie trwa budowa nowego, wielkiego parku linearnego, który powstaje nad obwodnicą na Ursynowie. Mieszkańcy dzielnicy będą w pełni cieszyć się nowym terenem zieleni już w 2025 roku. Koszt budowy całego parku szacowany jest na 44 mln zł.
Platforma AFI Home, realizująca kompleksowe usługi zakwaterowania, powiększy swoją ofertę o nowe, gotowe lokale w okolicach ul. Lazurowej w Warszawie. W budynkach trwają prace wykończeniowe, dzięki którym przyszli mieszkańcy wprowadzą się do w pełni wyposażonych przestrzeni.
Centrum Warszawy przechodzi wielką metamorfozę. Trwa budowa placu Centralnego, który znajdzie się w środkowej części placu Defilad. Przed Pałacem Kultury i Nauki będzie mniej betonu i asfaltu, pojawi się ponad 100 nowych drzew, tysiące krzewów, trawniki oraz niska sadzawka. Generalnym wykonawcą prac jest firma Balzola.
Dzisiaj,
28 marca most pieszo-rowerowy w Warszawie obchodzi swoje 1. urodziny.
To okazja do pierwszych podsumowań i analiz, zastanowienia się, na
ile ta dość kontrowersyjna inwestycja, jest
faktycznie potrzebna mieszkańcom stolicy.
• Zmiana na rynku handlowym w stolicy. Carrefour przejmuje sklep Biedronki w centrum Warszawy. Sieć otworzyła w tym miejscu pierwszy w Polsce kids-shop.
Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na opracowanie dokumentacji wykonawczej dla nowej linii tramwajowej w stolicy. Po tramwaju na Gocław rozpocznie się budowa trasy na Zieloną Białołękę.
Położone na warszawskiej Ochocie Centrum Handlowe Blue City cieszy się ugruntowaną pozycją zarówno wśród swoich klientów, jak i najemców. Jest to możliwe dzięki konsekwentnie realizowanej strategii, nastawionej na uatrakcyjnianie oferty handlowo-usługowej w połączeniu z szerokim wachlarzem rozrywki i sposobów spędzenia wolnego czasu. W marcu Centrum Handlowe Blue City zyskało aż 4 nowych najemców. Swoje lokale otworzyły marki sieciowe oraz lokalni przedsiębiorcy. Łączna powierzchnia nowych lokali to 400 metrów kwadratowych.