Firma Sodexo, światowy lider w dziedzinie usług podnoszących jakość życia, przedłużyła najem powierzchni biurowej i kantyny w Oxygen Park – warszawskim kompleksie biurowym należącym do Golden Star Group. Umowa najmu, na mocy której Sodexo Polska wynajmuje łącznie 1 630 mkw., została podpisana na 6,5 roku.
Działająca w 53 krajach firma Sodexo jest światowym liderem w dziedzinie usług podnoszących jakość życia – istotnego czynnika wpływającego zarówno na wyniki indywidualne pracowników, jak i całej organizacji. 422 000 pracowników Sodexo każdego dnia obsługuje ponad 100 milionów konsumentów. W Polsce Sodexo od 30 lat jest liderem w dziedzinie kompleksowej obsługi nieruchomości i największą firmą FM o zasięgu ogólnopolskim. Usługi Integrated Facility Management (IFM) świadczy w ponad 200 obiektach. Prowadzi 40 restauracji pracowniczych, w tym restaurację dla pracowników biur zlokalizowanych w kompleksie Oxygen Park. Sodexo odpowiada też za obsługę techniczną obiektu, usługi sprzątania i obsługę recepcji.
– Przedłużenie umowy najmu zawsze stanowi dla nas powód do dumy. To potwierdzenie najwyższej jakości oferowanych przez nas rozwiązań. Jeśli najem przedłuża światowy lider o globalnym zasięgu, z doświadczeniem w zarządzaniu nieruchomościami i dostarczaniu usług podnoszących jakość pracy, ma to szczególną wartość. Oznacza to, że nasz Partner i jego pracownicy doceniają warunki pracy oferowane przez nowoczesną i inspirującą przestrzeń Oxygen Park – powiedział Antonio Pomes, Head of Asset Management w Golden Star Group.
Przestrzeń biurowa Sodexo w Oxygen Park znajduje się na 5. piętrze w budynku A i obejmuje powierzchnię 1270 mkw. Dodatkowo w kompleksie przy Al. Jerozolimskich, Sodexo wynajmuje 360 mkw. z przeznaczeniem na prowadzoną restaurację pracowniczą.
– Sodexo stawia na długoterminowe partnerstwo oparte na zaufaniu. Po uważnej analizie potrzeb naszego zespołu oraz bazując na dotychczasowej dobrej współpracy z Golden Star Group, zdecydowaliśmy się na przedłużenie umowy najmu na kolejne lata. W Oxygen Park mamy możliwość stworzenia komfortowej przestrzeni dla naszych pracowników, która sprzyja zarówno pracy w skupieniu, jak i pracy kreatywnej. Chcemy stworzyć przestrzeń, do której chętnie się wraca i która sprzyja innowacjom – powiedziała Marta Stańczak, Managing Director, Sodexo Polska.
Oxygen Park jest nowoczesnym kompleksem biurowym, zlokalizowanym bezpośrednio przy Alejach Jerozolimskich, w biznesowym obszarze Warszawy. Projekt składa się z dwóch sześciokondygnacyjnych budynków o łącznej powierzchni najmu ponad 18 000 mkw. Całkowicie przeszklona fasada budynków zapewnia maksymalne doświetlenie światłem dziennym, a otwierane okna umożliwiają wentylację pomieszczeń świeżym powietrzem. Układ każdego piętra pozwala na elastyczne rozwiązania biurowe dostosowane do potrzeb nawet najbardziej wymagających najemców. Zastosowane w kompleksie rozwiązania pro-środowiskowe zostały potwierdzone certyfikatem BREEAM na poziomie „Very Good”.
Do dyspozycji najemców Oxygen Park – oprócz najwyższej jakości powierzchni biurowych – są również zielone patio ze strefą relaksu, kantyna oraz punkty handlowo-usługowe. Na terenie inwestycji znajdują się również 162 miejsca parkingowe w garażu podziemnym, stojaki rowerowe oraz szatnie z prysznicami.
Dzięki położeniu przy jednej z najważniejszych arterii Warszawy, do kompleksu można dogodnie dojechać z każdego miejsca w stolicy i okolic – zarówno samochodem, jak i środkami transportu publicznego, w tym kolejką WKD (bliskość stacji „WKD Raków”). Obiekt położony jest zaledwie 7 km zarówno od lotniska Okęcie, jak i od centrum miasta. Dodatkowym atutem lokalizacji Oxygen Park jest sąsiedztwo kilku centrów handlowych, m.in.: Reduta i Blue City oraz supermarketów Leclerc i Makro.
Projekt architektoniczny Oxygen Park powstał w renomowanej pracowni JEMS Architekci. Inwestycja została oddana do użytku w 2013 r. Wśród najemców Oxygen Park, oprócz Sodexo, znajdują się m.in. takie firmy jak: Agfa, DiaSorin, Parker Hannifin czy Nieruchomości Plus.