REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Ruszyła budowa regionalnego centrum handlowego Atut Myszków. Będzie gotowe w tym roku artykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa regionalnego centrum handlowego Atut Myszków. Będzie gotowe w tym roku
Po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń i finansowania, rozpoczęła się budowa regionalnego centrum handlowego Atut Myszków. Będzie pierwszym, nowoczesnym obiektem handlowym w mieście. Otwarcie obiektu planowane jest na listopad 2023 roku.
[małopolskie] W galerii Tarnovia powstanie polski salon odzieżowyartykuł
Pokaż artykuł
[małopolskie] W galerii Tarnovia powstanie polski salon odzieżowy
Oferta modowa galerii Tarnovia systematycznie się wzmacnia – już wkrótce do grona najemców centrum d...
Magnolia Park powiększa ofertę o modową markę premiumartykuł
Pokaż artykuł
Magnolia Park powiększa ofertę o modową markę premium
Największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku i jedno z największych w Polsce – Magnolia Park systematycznie powiększa swoją ofertę o kolejne nowe marki. Marka Pauloadriani oferująca damskie i męskie kolekcje premium dołączyła do grona najemców Magnolia Park. Poza odzieżą renomowanych marek w swojej ofercie posiada także autorską kolekcję Paulo.
W centrum handlowym Magnolia Park pojawiły się nowe sklepy, kilka innych zmieniło wygląd i lokalizacjęartykuł
Pokaż artykuł
W centrum handlowym Magnolia Park pojawiły się nowe sklepy, kilka innych zmieniło wygląd i lokalizację
Największe wrocławskie centrum handlowe Magnolia Park pozyskało kilku nowych najemców, zwiększając swoją ofertę dla klientów. Obiekt należy do Union Investment Real Estate i zarządzany jest przez firmę Multi Poland. Znajduje się w zachodniej części stolicy Dolnego Śląska, przy jednej z najważniejszych ulic – Legnickiej.
Galeria Veneda w Łomży poszerza grono najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Veneda w Łomży poszerza grono najemców
Zarządzana przez EPP Galeria Veneda rozszerza swoją ofertę. W ostatnim czasie łomżyńskie centrum handlowe powitało nowych najemców – marki Lee i Wrangler, Quiosque oraz Project Phoenix, Vezzi, Cloudshop i Bubu Bubble Tea.
[mazowieckie] H&M w Galerii Bursztynowej w Ostrołęceartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] H&M w Galerii Bursztynowej w Ostrołęce
Sieć odzieżowa H&M otworzy swój salon w Galerii Bursztynowej w Ostrołęce. W obiekcie zajmie powi...
[Poznań] Nowy najemca w Galerii Dębiecartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Nowy najemca w Galerii Dębiec
Galeria Dębiec poszerza ofertę usługową dla klientów. Do grona najemców dołączył salon fryzjersko-ko...
[Lubin] Sukces galerii Cuprum Arena w roku 2012artykuł
Pokaż artykuł
[Lubin] Sukces galerii Cuprum Arena w roku 2012
Lubińska galeria Cuprum Arena od dnia otwarcia przyciąga tłumy klientów. Ostatnie statystyki wykazał...
[dolnośląskie] KGHM Letia w Legnicy najlepszą budową Dolnego Śląskaartykuł
Pokaż artykuł
[dolnośląskie] KGHM Letia w Legnicy najlepszą budową Dolnego Śląska
Centrum Biurowo – Usługowe Legnickiego Parku Technologicznego KGHM Letia najlepszą budową Dolne...
[Lublin] Letnie zmiany w lubelskiej Plazieartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Letnie zmiany w lubelskiej Plazie
W wakacje galeria Lublin Plaza przyciąga klientów wyjątkowymi ofertami. Na liście najemców znalazła...
[Goleniów] Kompleks handlowo-usługowo-mieszkaniowy "Mini Park"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Goleniów] Kompleks handlowo-usługowo-mieszkaniowy "Mini Park"
Goleniów, Stepnica
Zielonogórska galeria Focus Mall z 4 nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Zielonogórska galeria Focus Mall z 4 nowymi najemcami
Zielonogórska galeria Focus Mall pozyskała kolejnych czterech nowych najemców. Właścicielem tego popularnego obiektu handlowo-rozrywkowego, wybudowanego w samym centrum miasta, w zabytkowych wnętrzach dawnej fabryki Polskiej Wełny, jednego z najważniejszych symboli miasta, jest NEPI Rockcastle sp. z o.o.
Pierwsze w 2023 roku zmiany w Designer Outlet Sosnowiecartykuł
Pokaż artykuł
Pierwsze w 2023 roku zmiany w Designer Outlet Sosnowiec
Designer Outlet Sosnowiec nowy rok rozpoczął istotnymi zmianami. To relokacje kilku marek do większych lokali oraz rozpoczęta budowa największego na Śląsku salonu kultowej marki Adidas, który w nowej odsłonie otworzy się późną wiosną.
W Centrum Handlowym Rondo w Bydgoszczy otworzyły się trzy nowe sklepyartykuł
Pokaż artykuł
W Centrum Handlowym Rondo w Bydgoszczy otworzyły się trzy nowe sklepy
W ostatnich tygodniach do grona najemców bydgoskiego Centrum Handlowego Rondo dołączyły trzy nowe sklepy, które uzupełniły bogatą ofertę tego popularnego obiektu handlowego. Gudi Home, Pink Box oraz Piekarnia Grochola Prawdziwy Chleb podpisały umowy najmu lokale o łącznej powierzchni blisko 1 700 mkw.
[Warszawa] Nowy Świat 2.0 – salon Aksonometria już otwartyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowy Świat 2.0 – salon Aksonometria już otwarty
W warszawskim biurowcu Nowy Świat 2.0, zrealizowanym przez Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S....
[Warszawa] Unibail-Rodamco rozpoczyna w Warszawie inwestycje przewidziane na lata 2016/17artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Unibail-Rodamco rozpoczyna w Warszawie inwestycje przewidziane na lata 2016/17
Wśród planów firmy na najbliższe miesiące jest m.in. potężna rozbudowa stołecznej Arkadii oraz wpro...
[Wrocław] Nowi najemcy w Pasażu Grunwaldzkimartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Nowi najemcy w Pasażu Grunwaldzkim
Do grona najemców wrocławskiego Pasażu Grunwaldzkiego dołączyły kolejne, znane marki. W centrum otwa...
[Łódź] UPS otwiera nowe centrum obsługi procesów biznesowych w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] UPS otwiera nowe centrum obsługi procesów biznesowych w Łodzi
UPS (NYSE: UPS) ogłosił otwarcie nowego centrum obsługi procesów biznesowych (Global Business Servic...
[Poznań] Galeria Malta z bogatą ofertą biżuteryjnąartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Galeria Malta z bogatą ofertą biżuteryjną
W portfolio 9 marek jubilerskich Galerii Malta na kolejne miesiące zostaje W.Kruk. W ostatnich tygod...
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsce
Zarządzane przez NEINVER Outlety FACTORY w Polsce, zyskują na dynamice, dzięki niedawnym debiutom sklepów oraz znacznemu zwiększeniu powierzchni sprzedaży ze strony długoletnich partnerów. Najnowsze zmiany w portfelu marek obejmują prawie 2200 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej.
REKLAMA