REKLAMA
Znaleziono 204 wyników
Warszawski rynek hotelowy w 2023 roku poprawił kluczowe wskaźniki efektywnościartykuł
Pokaż artykuł
Warszawski rynek hotelowy w 2023 roku poprawił kluczowe wskaźniki efektywności
Eksperci międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield spodziewają się zwiększenia aktywności transakcyjnej inwestorów na rynku hotelowym w Polsce w 2024 roku – z uwagi na poprawiające się kluczowe wskaźniki efektywnościowe, jak i rosnącą presję wśród inwestorów na lokowanie kapitału.
[Polska] Nawet pół miliona mkw. powierzchni w nowych centrach handlowych w 2014 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Nawet pół miliona mkw. powierzchni w nowych centrach handlowych w 2014 r.
Rozwój oferty handlowej we wschodnich województwach i w mniejszych miastach, nadal silny trend rozbu...
[Warszawa] Grupa Capital Park podsumowuje rok 2015artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Grupa Capital Park podsumowuje rok 2015
Wśród kluczowych sukcesów Grupy Capital Park w 2015 roku należy wymienić przede wszystkim: otwarcie...
Po blisko sześciu latach centrum handlowe Fort Wola w Warszawie zostanie ponownie otwarte [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Po blisko sześciu latach centrum handlowe Fort Wola w Warszawie zostanie ponownie otwarte [WIZUALIZACJE]
Centrum handlowe Fort Wola jest pierwszym obiektem w Polsce, który został wyłączony z użytkowania aż na blisko 6 lat. Trwające ponad pół roku prace budowlane pozwoliły stworzyć większą przestrzeń dla sklepów i usług. Nowy Fort Wola to dwupoziomowe centrum handlowe, w którego wnętrzach przewidziano miejsce dla 72 sklepów oraz lokali usługowych. Parking zewnętrzny i wewnętrzny zapewnia niemal 900 stanowisk do parkowania. Nowy Fort Wola to projekt przebudowy zakładający przekształcenie istniejącego centrum handlowego I generacji w wygodne miejsce codziennych zakupów. Otwarcie centrum handlowego zaplanowano na czwartek, 16 lutego 2023 roku.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Gemini Park Tychy świętuje pięciolecie swojego istnienia i pozyskuje nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Gemini Park Tychy świętuje pięciolecie swojego istnienia i pozyskuje nowych najemców
W 2023 roku Gemini Park Tychy świętuje pięciolecie swojego istnienia. Po rozbudowie zakończonej w zeszłym roku obiekt rozrósł się do niemal 44 tysięcy GLA, na których mieści się nie tylko przestrzeń handlowo-rozrywkowa, ale także nowoczesne powierzchnie biurowe. Miesięcznie Gemini Park Tychy odwiedza średnio 400 tys. klientów, a centrum stale rozwija swoją ofertę. Calvin Klein Jeans/Tommy Jeans i Let’s Bubble to tylko niektóre z marek pozyskanych do portfolio w bieżącym roku. Kolejne otwarcie, planowane na drugą część 2023 r., z pewnością ucieszy najmłodszych – w galerii powstanie nowoczesna sala zabaw.
Dobre otwarcie roku na polskim rynku nieruchomości handlowych [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Dobre otwarcie roku na polskim rynku nieruchomości handlowych [RAPORT]
Jak wynika z najnowszego raportu przygotowanego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield, sektor nieruchomości handlowych zanotował w Polsce wyjątkowo dobry początek roku. W pierwszym kwartale oddano do użytku ponad 100 000 mkw. powierzchni, a rynek czeka na szereg otwarć nowych obiektów handlowych o łącznej powierzchni 300 000 mkw.
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji w Polsce wciąż jest niewieleartykuł
Pokaż artykuł
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji w Polsce wciąż jest niewiele
Wartość transakcji inwestycyjnych we wszystkich sektorach rynku nieruchomości, zarówno w Polsce, jak i w Europie nadal mocno odbiega od skali inwestycji notowanych przed wybuchem pandemii. Niemniej, w minionym roku pojawiły się pierwsze oznaki ożywienia w segmencie hotelowym. Sygnałem powrotu do inwestowania kapitału międzynarodowego na polskim rynku była sprzedaż hotelowej części The Warsaw Hub przez Ghelamco. W październiku ub.r. hotele Crown Plaza i Holiday Inn Express kupił francuski fundusz inwestycyjny Corum. W 2023 roku zarejestrowane zostały ogółem cztery transakcje, częściowo zrealizowane także przez polskie podmioty inwestycyjne, które złożyły się na wartość inwestycji wynoszących w tym sektorze około 83 mln euro. W pierwszych miesiącach bieżącego roku właściciela zmieniły natomiast dwa hotele nad Bałtykiem.
Wrocław: Ponad 3,3 mln pasażerów w 2018 roku w Porcie Lotniczym Wrocławartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Ponad 3,3 mln pasażerów w 2018 roku w Porcie Lotniczym Wrocław
Wrocławskie lotnisko ma za sobą swój najlepszy rok w historii. Port obsłużył o 17,3% podróżnych więc...
[Warszawa] Marynarska Business Park korzysta na urozmaiceniu oferty dzielnicy biznesowejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Marynarska Business Park korzysta na urozmaiceniu oferty dzielnicy biznesowej
Rok 2019 był dla Służewca czasem przełomowym. Dokończono bardzo ważny remont w obrębie ulicy Marynar...
Wileńska Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Wileńska Park
Słupsk, Wileńska
[Polska] Wyraźne ożywienie na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Wyraźne ożywienie na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce
Na polski rynek nieruchomości komercyjnych powoli wraca optymizm z okresu sprzed ostatniego kryzysu...
[Warszawa] Strefa restauracyjna w Arkadii wynajęta w stu procentachartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Strefa restauracyjna w Arkadii wynajęta w stu procentach
Strefa restauracyjna Grand Kitchen dynamicznie wypełnia się lokalami. Do tej pory na jej terenie zos...
[Warszawa] 2019 rok dla Ghelamco w Polsce – imponujące projekty, rekordowe transakcje i wielkie najmyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] 2019 rok dla Ghelamco w Polsce – imponujące projekty, rekordowe transakcje i wielkie najmy
Rok 2019 był dla Ghelamco rekordowy pod wieloma względami. Firma ma w budowie m.in. 4 wysokościowce...
Oddane inwestycje w regionach, wieżowiec w budowie, zmiany w zarządzie i kluczowe transakcje –  Ghelamco podsumowało 2023 rokartykuł
Pokaż artykuł
Oddane inwestycje w regionach, wieżowiec w budowie, zmiany w zarządzie i kluczowe transakcje – Ghelamco podsumowało 2023 rok
Dla Ghelamco, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, 2023 rok był niezwykle ważny i obfitował w wiele wyzwań i sukcesów. W ubiegłym roku deweloper oddał do użytku dwa budynki biurowe w regionach: KREO w Krakowie i Craft w Katowicach, a także kontynuował budowę ultranowoczesnych i przyjaznych środowisku biurowców The Bridge i VIBE w Warszawie. Ghelamco zakończyło rok jedną z największych transakcji na polskim rynku nieruchomości w 2023 roku – sprzedażą wieży hotelowej w kompleksie The Warsaw HUB, a także skomercjalizowaniem większości powierzchni biurowej w VIBE.
[Polska] Intensywny koniec roku na polskim rynku nieruchomości handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Intensywny koniec roku na polskim rynku nieruchomości handlowych
Ok. 300 000 mkw. nowej podaży zostanie oddane do użytku do końca 2013 r., wynika z raportu Jones Lan...
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.
Parki handlowe oraz centra codziennych zakupów (tzw. centra convenience) okazały się najbardziej odpornymi formatami handlowymi w czasie pandemii COVID-19. Ten format handlowy w Polsce dynamicznie się rozwija, a parki wiodą prym pod względem przyrostu podaży. W pierwszej połowie 2022 r. deweloperzy oddali 183 200 mkw. powierzchni najmu, z czego 66% w ramach parków handlowych oraz centrów convenience. Przewiduje się, że na rynku do końca tego roku pojawi się kolejne 341 700 mkw. powierzchni najmu, z czego 53% będą stanowiły parki handlowe. To byłby kolejny rekordowy rok w historii tego sektora pod względem dostarczenia nowej podaży.
Deweloperzy na rynku handlowym wciąż stawiają na małe miasta i małe formatyartykuł
Pokaż artykuł
Deweloperzy na rynku handlowym wciąż stawiają na małe miasta i małe formaty
W I połowie 2022 roku w Polsce oddano do użytku blisko 110 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, z czego 19 tys. mkw. stanowiły rozbudowy. Tym samym odnotowano najniższą półroczną podaż od pięciu lat. Dominującą pozycję wśród nowych inwestycji zajmują parki handlowe w małych miastach i prognozy na kolejne miesiące nie wróżą zmiany tego trendu.
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługową
Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny znacząco rozszerzyła w minionych miesiącach swoją ofertę handlowo-usługową. W tym najmłodszym warszawskim centrum handlowym swoje lokale otworzyły 23 nowe marki, zajmując ponad 7880 mkw. Ponadto przedłużono umowy z 20 dotychczasowymi najemcami na łączną powierzchnię powyżej 8750 mkw.
Hotelowa Warszawa notuje wzrosty i wraca do kondycji sprzed pandemiiartykuł
Pokaż artykuł
Hotelowa Warszawa notuje wzrosty i wraca do kondycji sprzed pandemii
Jak wynika z najnowszych analiz międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, popyt na rynku hotelowym w Warszawie jako jedynej z grona stolic państw CEE-6, wrócił w pierwszej połowie 2024 roku do przedpandemicznych poziomów (H1 2019 roku). A eksperci prognozują dalszy wzrost.
REKLAMA